[WN] Paspoort aanvragen BE

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

guni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:26

Seppe schreef:
Een jaar of 6 geleden heb ik de voorzitter van de BQHA horen zeggen dat hij van de westernsport een elitesport wilde maken. Wel, hij is goed bezig moet ik zeggen. En ik ben niet de enige die ogen trok toen hij dat vertelde. Nee, ik blijf er zo lang mogelijk weg, bij de BQHA. Ik vind dat ze echt op geld uit zijn, heel amateuristisch ook.

en mag ik eenns vragen wie toen de voorzitter was

guni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:41

in mijn ogen is iedreen vrij in de keuze van een stamboekpas of een aquipas maar ik neem ook liever een stamboekpas ipv een equipas.
Wijzelf hebben een qh staan met een nedrlands stamboekpas maar erkend door Bqha. En de veulens die hier zouden kunnen uit voortvloeien krijgen allemaal een Bqha paspoort. De stamboeken moeten dit alles niet verlieslatend doen als je ziet wat voor papierrompslomp er die mensen worden opgelegd door vadertje staat en dat GELD VOOR ALLE STAMBOEKEN.
Das mijn mening en daar blijf ik bij. Sorry

Seppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 16:12

guni schreef:
Seppe schreef:
Een jaar of 6 geleden heb ik de voorzitter van de BQHA horen zeggen dat hij van de westernsport een elitesport wilde maken. Wel, hij is goed bezig moet ik zeggen. En ik ben niet de enige die ogen trok toen hij dat vertelde. Nee, ik blijf er zo lang mogelijk weg, bij de BQHA. Ik vind dat ze echt op geld uit zijn, heel amateuristisch ook.

en mag ik eenns vragen wie toen de voorzitter was

Dat werd toen gezegd door de man die vandaag voorzitter is.