Ik kreeg deze tip van iemand uit Amerika die veel in de halter doet.Ik kan ook geen grote problemen verzinnen buiten een te zwaar zadel. Ja, m'n twee meter nog wat reins zitten ALTIJD in de knoop, hoe netjes ik ze ook in de kast heb gehangen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik kreeg deze tip van iemand uit Amerika die veel in de halter doet.
of een schaar :evil: Citaat:Een handig 25 cm hoog inklapbaar opstapje, hij wordt geleverd met een 1,5 meter lang nylon koord zodat je hem gemakkelijk omhoog kan halen na het opstappen.
Met de meegeleverde tas die je eenvoudig aan het zadel kan bevestigen kun je hem meenemen tijdens het rijden.
Maar mijn kast is gewoon te klein aan het worden voor de hoeveelheid paarden en aanverwante artikelen
quarterH schreef:CC: die heb ik maar het blijft zo slecht zitten als je niet vlecht he .............. dat is de manier hoe die dingen blijven zitten...duh..
en idd
TS vraagt ideeen die geven we, voor de ts. ik zoek geen pleistertjes, zijn ook geen mayor issues, overleef het prima zo maar als ze iets wil doen wil ik best vertellen waar ik tegenaan loop. voor de ts
(die trouwens het hele topci niet meer is gesignaleerd???)
dapperdier schreef:Mathilde, jou tip werkt helaas voor Blizz zijn staart niet.. te veel haar.
Rommulus, ken je de manenzakjes? Staartzakken voor de manen, precies zo. Voor 1 meter manen zul je een tigtal staartzakken kunnen aanschaffenof een schaar :evil:

_Melanietje_ schreef:ik heb besloten om iets te ontwerpen voor de staart schoon en stijl te houden. (kreeg de tip van mijn docent om het simpel te houden, vanwege de korte werktijd en materialen
en iedereen bedankt voor jullie reacties dit topic
quarterH schreef:_Melanietje_ schreef:ik heb besloten om iets te ontwerpen voor de staart schoon en stijl te houden. (kreeg de tip van mijn docent om het simpel te houden, vanwege de korte werktijd en materialen
en iedereen bedankt voor jullie reacties dit topic
YES!
KRIJG IK DAN OOK HET EERSTE PROTOTYPE OM UIT TE PROBEREN?
aangezien ik de eerste was die het melde haha