Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(heb weleens met een sulky achter een draver op snelheid gezeten, ken het principe 'hard' dus wel
) Iig onze jongste (naja, ze is alweer 10) merrie. Men, dat ding hoort zó op Duindigt thuis...Is overigens wel superkoel in de kop, heerlijk werkwillig en doet niet moeilijk als ze ineens wordt uitgeleend als spring en dressuurpony. Daarom ben ik dus helemaal flieft op Quarters. Superpoownies met extra leuke kleurtjes (we hebben een buckskin en een dun op stal
).
sandyQ schreef:@pluizebolpum
die gekke merrie van mij is een Gold Palomino...en ik weet dat ze erg snel kunnen ...ik heb ook endurance met haar gereden ....pfff dan had ze echt peper in d,r achterwerk
Shoufshouf schreef:Hihi, heb je alweer eens op een engels zadel gezeten? Das dan ook weer een ervaring, net als die teugeltjes. Ik miste iig vanalles toen ik eens op een dressuurpaard werd gezet. Vond 't ineens doodeng.Nu ik het ff doe vind ik vooral het zadel heerlijk!! Ik wil gewoon niet meer terug naar een engels zadel!!
superelf schreef:volgens mij als je 1x geproefd hebt van western, wil je niet meer anders!
Maar als iemand anders daar wel lekker mee uit de voeten kan, vooral doen!