Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ipsilonka schreef:Dan nog een vraagje van mijn kant. Hoe zit t in zo'n reiningproef met lengtebuiging en de achterhand? Omdat de achterhand niet echt zakt ( behalve natuurlijk met die geweldige stops) maar zoals in de galop. Of komt dat door de bouw van zo'n paard?
Wel heel spectaculair om te zien hoor!
) HumbleTalent schreef:Dan ben je één van de weinige die dat vind denk ikHet zal vast aan mij liggen, maar ik vind de proef helemaal niet zo mooi en geweldig.
De stops, ja de stops zijn koning. Geweldig en zeker dikke punten waard. Te gaaf.
Maar de rest? Bij de back up heeft het paard zijn hoofd scheef en moet hij behoorlijk porren.. en de spins zijn al helemaal niet mooi.. hij trekt met zijn hand het paard zover de spin in dat het paard de andere kant op kijkt in de spin. Tweede set spins zijn wel weer gaaf, maar heeft hij een behoorlijk hoge hand plus een behoorlijk oversteer om het paard op tijd stil te krijgen. De eerste kleine cirkel gaat hij relatief met hoge snelheid in om op het eind dan wederom een scheef kijkend paard te hebben.. Eerste wissel is ook niet bijzonder mooi.
Nee afgezien van de geweldige stops, de mooie lengte in de teugels en het waanzinnige paard vind ik het geen 223,5. Ik heb mooiere proeven gezien.

dofuzz schreef:Humble talent, jij lijkt me een half-leeg-glas-type. als deze run voor jouw helemaal geen 223 waard is , laat staan de 226 die hij kreeg, ben ik behoorlijk blij dat mijn paarden niet voor jouw als jury geshowed hoeven te worden, en als je al NRHA jury zou zijn slaat die opmerking helemaal nergens op.
dofuzz schreef:wb
wat die staart betreft, ja de staart van Rudi's paard was platgespoten, Brunelli gebruikt gewoon de nieuwe (operatieve) technieken die veel "natuurlijker" lijken dan (het tijdelijke) platspuiten
quarterH schreef:wanneer gaan jullie nu eindelijk eens snappen dat er geen enkele ruiter in de topsport zit die het doet met aaien en NH en vriendelijk vragen en 24/7 weidegang?
wake up and smell the coffee!!!
spatter schreef:quarterH schreef:wanneer gaan jullie nu eindelijk eens snappen dat er geen enkele ruiter in de topsport zit die het doet met aaien en NH en vriendelijk vragen en 24/7 weidegang?
wake up and smell the coffee!!!
wie zegt dat ik dat niet snap???
net of ik net in het reiningwereldje kom kijken
maar het kan best op een nettere manier, zo moeilijk is reining nu ook weer niet , zeker niet als je kan kiezen uit getalenteerd materiaal