[WN] Amerika........!!!!!!!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

janedoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 14:59

Volgens mij kom je tijd te kort als je alles wilt bezoeken, ben nu al benieuwd naar je reisverslag!
Waar heb je hier trouwens rodeo's?

missquarter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 15:24

Nee ik denk niet dat ik alles ga redden.
Maar....ik heb een rare ticket, het kan dus voorkomen dat het vliegtuig terug vol zit en dan moet ik daar wachten op een volgende. Ik heb al gezegd dat ik dan voor een maand of wat verdwijn... Haha!
Zal mijn vriend leuk vinden

Nah, dan maar geen strand, kan hier ook!

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:17

Strand is echt heel anders dan hier hoor. Mooie blauwe oceaan. mmmmm lekker in 't zonnetje

missquarter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 07:35

Nee die stranden hier zijn er niets bij maar ben al twee jaar achter elkaar in Thailand en Balie geweest en dat zijn toch wel DE strandjes!
Maar dit zal ongetwijfeld ook heeeeeeel mooi zijn.

Kan bijna niet wachten! Vingers aflikken

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:22

farichta"]
[quote="FlyingHigh schreef:
Eeeehhhhm, zoveel westernwinkeltjes zijn er helaas in Florida niet te vinden, maar die Wranglers zullen ook wel in jeans- zaken te koop zijn. Haal in ieder geval de labels van alle broeken af, draag ze eventueel een dag, maar zorg ervoor dat ze niet 'nieuw' zijn, dan kan de douane je niet zoveel maken...........ongelooflijk veel plezier daar!!!

Verward Toen ik vorig jaar in Florida was heb ik er tig bezocht hoor! Florida is Horse Country (in ieder geval Ocala en omgeving, dat is iets ten noorden van Orlando) met de grootste dichtheid aan fokkerijen. Maar ik heb ook genoeg advertenties gezien van ranches die meer richting Miami lagen.

[/quote]

Tuurlijk is er in Florida zat aan ranches! Maar je noemt zelf Ocala al, da's 6 uur rijden vanaf Miami, als je over de I 95 scheurt en genoeg tol wilt betalen en absoluut NIET in de spits gaat rijden }> !!! Maar goed......... Ook halverwege Miami en Orlando heb je ter hoogte van Jupiter (mijn schoonouders hadden daar hun onderkomen 8 jaar lang, Haha! ) zijn in de Jupiter Gardens nog een aantal ranches (Lady Jane Ranch, schitterend optrekje, Schijnheilig ) en meer richting Miami is natuurlijk ook nog Wellington, DE plaats waar de meerdaagse/ meerweekse internationale wedstrijden worden gehouden, waar polo gereden wordt en waar western gereden wordt. Absoluut de moeite waard om daar eens rond te rijden.........

bugsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 13:04

Bah Bah Bah Misselijk
Ik ben helemaal niet Boos! van jalouzie

Maar evengoed heeeeeeel veel plezier

Ferretangel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 13:21

he dat lijkt me ook zo tof!
Gefeliciteerd en alvast veel plezier in Amerika!