Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
farichta"]
[quote="FlyingHigh schreef:Eeeehhhhm, zoveel westernwinkeltjes zijn er helaas in Florida niet te vinden, maar die Wranglers zullen ook wel in jeans- zaken te koop zijn. Haal in ieder geval de labels van alle broeken af, draag ze eventueel een dag, maar zorg ervoor dat ze niet 'nieuw' zijn, dan kan de douane je niet zoveel maken...........ongelooflijk veel plezier daar!!!
Toen ik vorig jaar in Florida was heb ik er tig bezocht hoor! Florida is Horse Country (in ieder geval Ocala en omgeving, dat is iets ten noorden van Orlando) met de grootste dichtheid aan fokkerijen. Maar ik heb ook genoeg advertenties gezien van ranches die meer richting Miami lagen.
) zijn in de Jupiter Gardens nog een aantal ranches (Lady Jane Ranch, schitterend optrekje,
) en meer richting Miami is natuurlijk ook nog Wellington, DE plaats waar de meerdaagse/ meerweekse internationale wedstrijden worden gehouden, waar polo gereden wordt en waar western gereden wordt. Absoluut de moeite waard om daar eens rond te rijden.........