[WN] trail-brug maken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 11:38

Hou marktplaats in de gaten... staan vaak partijen op en soms kun je in goed overleg wel 1 of 2 losse pallets overnemen.
Ze zijn soms vrij prijzig, maar dat komt omdat er statiegeld op zit als men ze weer inlevert.

Succes!

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 13:20

woon je in de buurt van leeuwarden,mag je speciaal voor dit doel een euro pallet gratis bij me weg halen. dan pb je maar ff.
Ik heb er trouwens steigerplanken overheen geschroefd met een naadje van een centimeter ertussen.

LeenC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 15:42

Ik weet dat het laatste antwoord eventjes geleden is, maar zou toch willen toevoegen dat de waarde van een Europallet iets van een €17 is ongeveer, aangezien sommigen hier naar vroegen. Verder lijkt het bekleden met rubber me welinswaar een heel veilige optie, maar schiet je daarmee niet je doel voorbij? Veel paarden hebben net bang van het klepperende geluid van hout onder hun hoeven. Met het rubber erover is de uitdaging al heel wat kleiner, nee? Misschien goed om mee te starten bij de echte 'kijkertjes'.

Anoniem

Re: trail-brug maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 15:47

In de plaats rubber, kan je net zo goed (veel makelijker) 4 grote tegels op pallet leggen of grote plank om druk veder goed te verdelen.

billykid

Re: trail-brug maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 02:42

ik heb een grote gipspallet met in de breedte steigerplanken er op geschroefd met ongeveer 1 cm ruimte ertussen.alleen wordt hij dan wel zo zwaar dat je hem met een heftruck moet verplaatsen