[WN] 2 vragen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lovemyladie

Re: 2 vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 08:16

Het gaat er toch niet om ofdat dat paard top niveau moet gaan lopen of niet? Zij wil voor haar knie graag proberen om over te schakelen naar ''de western''. Wat ik lees in meerdere posts van haar wil ze geen wedstrijden rijden, alleen recreatief.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 08:22

Tja maar dit is Bokt, dus ALS er een kans is om te gaan zeiken over niveaus, QPA's en liefst natuurlijk ook het ontbreken van elk niveau bij de WRAN, dan zullen we dat zéker niet laten.... :Z :Z :Z

TS, laat het gezanik lekker links liggen, en kom lekker een rit in een westernzadel maken. Weet je meteen of het wat voor je is.

kelselientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 18:59

ja, ik vroeg alleen maar naar opties en ik wil zoals jullie al zeiden geen wedstrijden rijden, omdat m'n knie steeds slechter word en ik heb daar geen geschikt paard voor... Ik wil gewoon lekker recreatief rijden;)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 19:18

Heb je het ook als je zonder beugels of zonder zadel rijdt bijvoorbeeld? Ik denk het haast niet, toch? Ik zou gewoon eens dingen uitproberen als je kan. Ik weet niet uit welke buurt je komt, maar een goede trainer kan bv ermee aan de slag gaan dat je goed zit en je knie minder gaat belasten. Het kan allemaal wel hoor, dus geef niet op.

kelselientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 19:24

als mijn knie pijn doet, dan rij ik wel zonder beugels, maar zonder zadel rij ik soms niet vaak want dat is aardig pijnlijk mijn paard heeft een aardig grote schoft, dus dat is niet echt aangenaam om mee te rijden;) ik woon in Lemelerveld, paard staat in Ommen;) weet niet of je nu weet waar het is..
Maar ik geef het ook nog lang niet op, loop bij de fysio en alles!!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 19:42

He wat leuk, je woont in de buurt. Ik woon in zwolle :-) Mocht je wat westernspullen zoeken kan ik je zeker verder helpen. En wellicht ook nog wel met wat andere dingen :-)