[WN] kosten paard opleiden in basis

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shoufshouf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 19:57

DubbelDun schreef:
Shoufshouf schreef:
http://www.sarahsshowhorses.nl

Zij traint alleen bij haar op stal voor 265 voor de stallling en 250 voor de training per maand is dus 610 per maand!!

Misschien toch eens een zakjapanner erbij nemen ;)

Hi hi hi.... ik had het eindbedrag wel goed alleen de 250 voor training niet!!! Het is 350 training in de maand....dus ik kom zelfs met de verkeerde som op het goede antwoord :o

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 18:11

Sann_e schreef:
Ik wil nog even reageren op het bosmak maken van een paard.
Als de paarden bij ons na 2 a 3 dagen helemaal niet bokken of niet meer, gaan ze direct naar het bos.
Wij moeten ong. 500 meter over een fietspad en dan zijn wij in het bos.

Dat hebben Sanne en Wessel ook met mijn paard gedaan , ze zijn zelfs een keer met haar
wezen zwemmen in een meer bij hun in de buurt.
Toen Yentl klaar was om naar huis te gaan en ik haar verder zelf kon trainen ,
hebben ze , voordat ze haar thuis brachten , nog een strandritje met haar gemaakt!!!
Had ze dat ook maar eens meegemaakt!
Haar stal is nl hemelsbreed een anderhalve km van het strand :D

Paintless

Re: kosten paard opleiden in basis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 20:16

MarcR: waarom moet jou paard in vredesnaam wennen aan kluisters????

MarcR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 09:09

Paintless schreef:

Zo leerde ze, als ze ooit met haar benen vast komt te zitten in touw of weidedraad, dat ze niet moet panikeren en beginnen trekken maar dat ze rustig moet blijven en gewoon stil moet blijven staan.

Jaycee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 17:12

sevke schreef:
Ik ga mee met Jaycee. Mijn 3-jarige staat ook in training in de LLyda in Destelbergen. Ik ben er erg tevreden. Betaal 525 in de maand en hij wordt 5/6X week gereden. Om een paard dat basis ingereden is te trainen (dat je er het bos mee inkunt), dan lijkt 3 maanden mij wel genoeg. Het paard van vrienden heeft er 3 maand gestaan en doet het erg goed buiten. Van de mijne verwacht ik iets meer, dus die staat er nu 5 maanden.
@Jaycee : welk is jouw paardje dan ? Mijne is Eagles Command Sen ;)

Ah, die heb ik al zien staan! De mijne is Totally Jinxed, hij staat naast de ingang van de piste. Hij staat niet in training, ik rij hem zelf elke dag.

sevke

Re: kosten paard opleiden in basis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 17:47

Ik rijd alleen vrijdags zelf. De andere dagen wordt hij voor mij gereden. Ik heb jou paardje ook al zien staan. :)

Jaycee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 16:06

TS, al enig idee?

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:54

Je kunt ook een Vaste prijs afspreken voor de hele training als je denkt dat de training langer duurt als bijv twee maanden. Wij doen dat ook regelmatig bij de hele groene paarden zodat de eigenaar zeker niet te hoge kosten heeft en wij alle tijd hebben voor het paard en de training en niets hoeven te overhaasten en dat is voor iedereen fijn :)

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 13:11

MarcR schreef:
Paintless schreef:

Zo leerde ze, als ze ooit met haar benen vast komt te zitten in touw of weidedraad, dat ze niet moet panikeren en beginnen trekken maar dat ze rustig moet blijven en gewoon stil moet blijven staan.

ah... zo had ik er nog niet naar gekeken. ik vind/vond dat namelijk vette onzin, maar in die situatie is het wel handig.