Sonja schreef:Ik krijg 'm net bezorgd en meteen valt op de voorpagina het woord 'verassend' al op. Boeiende tikfout toch altijd
Ben benieuwd naar de inhoud.
Het zal een "vurig" nummer zijn hé
!Ben nu echt wel benieuwd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
yildiz schreef:Even ter verdediging (eindredactrice post ook op een ander forum en zoals ik het begrijp is dit nummer ook bedoeld om juist kritiek op te geven, daar kan het alleen maar beter van worden); spelfouten is idd een issue, het is te snel weg gegaan zoals ik begrijp. Ik denk echt dat er wat gedaan gaat worden met alle kritiek (en die is er overduidelijk) en ik kijk dan ook uit naar het volgende nummer. Voor die 17 eurie neem ik t risico wel...

Volgende keer wordt alles driedubbel gecheckt!! Ik ben zelf geen tekstschrijver of journalist (gelukkig, anders had ik nu echt een ander vak moeten gaan zoeken) maar Grafisch ontwerper, en over de vormgeving heb ik gelukkig niets dan lof gekregen
Qua schrijfstijl en inhoud moet er idd veel gebeuren. Helaas heb ik (nog) niet het budget om een goede tekstschrijver te betalen, dus moet ik dat op een andere manier zien op te lossen. Maar er hebben zich ondertussen wel mensen aangeboden met verstand van zaken die willen helpen voor een kleine bijdrage dus daar ben ik blij mee. Het is erg moeilijk om een eerste nummer te maken kan ik je vertellen! Tenminste, als je geen tonnen als budget hebt.
Dat je achtergrond grafisch is is duidelijk te zien aan het blad, ziet er gelikt uit. Ik ben heel benieuwd naar je tweede nummer. Kunnen we die ook nog een keer los bestellen?