Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
storrum schreef:Prachtig!! Dit is pleasure. En als je dat nooit gezien hebt dan kijk je daar misschien raar tegen aan.
En ja in USA bestaat pleasure voor 2-jarigen maar daarover zijn al zoveel discussies dus om daar nu weer over te beginnen...
De moeder van deze hengst is kortgeleden verkocht voor 1.2 miljoen dollar.
Hier een filmpje van een pleasure gefokt veulen daarop kun je zien dat ze als veulen al heel vlak en relaxed bewegen.
http://www.youtube.com/watch?v=e6Z6ayOZ ... re=related
kazan schreef:Wat zou ik weer een keertje op een western paard zitten zeg,het zit als gegoten!!
Ik zelf als dressuur muts zag dit in het begin ook en dacht van hallo dit is niet goed,een vriendin van me is westernamazone en die legde t uit en nu kijk ik en zeg ik wooww!!
Dus ja dit is normaal
Ilsje87 schreef:Maar ging het meer over hoe het paard loopt. Dat vind ik er niet fijn uitzien!
Axel_Valerie schreef:Bij dit veulen ziet het er lang niet zo onderdrukt uit als bij iets wat jullie "pleasure" noemen..
Poppetjes_ schreef:Ik wist wel wat het was, maar het ziet er echt raar uit.
Heel ongezond zegmaar. Alsof ze geen fut meer hebben om normaal te lopen ofzo.
Wendy schreef:Poppetjes_ schreef:Ik wist wel wat het was, maar het ziet er echt raar uit.
Het is maar net wat je referentiekader is he?
Dit is ook niet helemaal mijn ding, maar ik vind het er eigenlijk niet ongezonder uit zien dan een voorbeenzwaaiende totilas
Wendy schreef:Poppetjes_ schreef:Ik wist wel wat het was, maar het ziet er echt raar uit.
Het is maar net wat je referentiekader is he?
Dit is ook niet helemaal mijn ding, maar ik vind het er eigenlijk niet ongezonder uit zien dan een voorbeenzwaaiende totilas
Axel_Valerie schreef:Ik denk ook dat ze er zo vroeg mee beginnen omdat je die echte galop anders nooit kan onderdrukken (ik bedoel dus wanneer deze wat meer ontwikkeld is).. Toch staat de leeftijd mij tegen en ik vind met name op het filmpje in de openingspost niet fijn.
Ik ken overigens weinig jonge paarden die zelf ff een piafje inzetten.. maar ik vind dit veulen nog aardig vrij bewegen voor een
"pleasure" gefokt veulen. Wel iets plat maar niet dat je denkt van oh, die mag later niet meer bewegen..