Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paintless schreef:ik snap er helemaal niets meer van.
waarom moet je bij de KNHS zitten, om bij de FEI te komen en eventueel een OS te starten? wat een vreselijke omweg.
dan betaal je je dus als reiningruiter helemaal scheel aan contributie voor zowel KNHS, FEI of WEG.. 3 clubs. voor de gewone man is het dus al niet te doen. hoe goed die persoon dan ook is in de reining.. jammer.
het doel van de OS is toch om de beste sporters tegen elkaar te laten spelen? de weg er naar toe is lang, maar dat vind ik niet raar, met zulke omwegen.
macke schreef:Paintless schreef:ik snap er helemaal niets meer van.
waarom moet je bij de KNHS zitten, om bij de FEI te komen en eventueel een OS te starten? wat een vreselijke omweg.
dan betaal je je dus als reiningruiter helemaal scheel aan contributie voor zowel KNHS, FEI of WEG.. 3 clubs. voor de gewone man is het dus al niet te doen. hoe goed die persoon dan ook is in de reining.. jammer.
het doel van de OS is toch om de beste sporters tegen elkaar te laten spelen? de weg er naar toe is lang, maar dat vind ik niet raar, met zulke omwegen.
WEG is geen club maar een "wedstrijd"
Citaat:Dat die regels vooral in het leven zijn geroepen om te kunnen voldoen aan de eisen die de knhs zou hebben gesteld om verticale aansluiting mogelijk te maken.
Nu is eind 2009 door de knhs besloten dat alle gesprekken van de voorafgaande jaren van tafel worden geveegd en alleen een horizontale aansluiting wenselijk is.