Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Paintless schreef:als ik een strikje in heb en ze komen toch te dichtbij, dan ben ik toch niet meer aansprakelijk? dat wil ik nu dus net weten.
Nibbit schreef:Eigenaar is altijd verantwoordelijk voor het gedrag van het paard. Met of zonder rode strik, dat is geen vrijwaring
. loriene schreef:nee dan ben je niet aansprakelijk.
rood strikje is een teken dat je pony schopt,moeten ze maar beter uitkijken.
wij doen het ook met onze merrie
Romkabouter schreef:loriene schreef:volgens mij kunnen ze je dan niets maken.
er zit toch een rode strik in de staart????
meer waarschuwingen kun je niet geven en dit is een regel uit het wedstrijdregelement,is algemeen bekent.
Welk wedstrijdreglement hebben we het dan over
),en jij gaat dan veel met hem doen(figuren, schakelen enz) zodat jouw paard het vertrouwen krijgt en meer op jouw gaat letten dan op zijn omgeving.Romkabouter schreef:Een rood strikje indoen is verzekeringstechniek absoluut van 0 belang.
. Paintless schreef:zo. er is nu dus een beetje een leuke discussie op gang gekomen.
niet wedstrijd klaar.. sja..
ik heb in een groepsles met haar gereden en dat ging wel goed. maar ik wil de mensen in ieder geval waarschuwen dat die mogelijkheid er is.
nu heb ik les aan huis, geen optie meer voor een groepsles, dus zou ik er ook niet aan kunnen werken. hoe moet ik dat doen? vriendin van me rijdt regelmatig met haar paard met mij mee in de bak, maar die viel ze van de week spontaan aan terwijl we stil stonden. natuurlijk krijgt ze dan van mij op dr flikker omdat het gewoon not done is, maar voor een WRAN jury om je lager te plaatsen, alleen maar omdat je een strikje in hebt? lijkt me sterk.
ik mail de wran ook nog om het te vragen, zij zullen het wel weten, lijkt mij.