Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zal eens vragen of zij het wat vindt ElCid schreef:Ik snap het eerlijk gezegd ook niet helemaal; een criollo is toch ook een paard!?
. Maar serieus, ik vraag me dus echt af wat er gebeurd als je zo'n paard dan op 2 handen rijdt. Je moet hem toch ook los kunnen werken ( op 2 handen dus,voor stelling en buiging te vragen).En broke is broke. Zoals Janine vanmorgen zelf heeft kunnen zien, is mijn paard op 2 handen, 1 hand en ook gewoon zonder hoofstel prima te rijden,kwestie van voldoende "broke" zijn.Sonja schreef:O ik geloof ook echt wel dat er een verschil tussen "klassiek Criollo-rijden" en westernrijden zal zitten. Maar je maakt mij idd ook niet wijs dat ze niet gewoon op 2 handen te rijden zijn. Lijkt me voor loswerken en bv rechtrichten ook wel prettig.
en als je er iets meer mee wil zal je dus moeten omscholen, en dat kost inderdaad veel tijd en veel stappen terug, maar de kans is groot dat je na die stappen terug wel een fijn gereden paard kan terugkrijgen.