[WN] wie heeft ervaring met eurohorse (evelien)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 10:04

lcranch schreef:
Hier nog een ZEER tevreden klant!!
Evelien is een echte vakvrouw en wet waar ze over praat.
Echte kwaliteit spul, heel gevaarlijk die mooie gevulde wagen van haar, hi hi :P
Ook heeft Evelien zeer goed nazorg en dat vind ik, zeker in deze tijd, fantastisch.

dat is inderdaad ook nog een heel sterk punt van Evelien, de nazorg! prima!!

spotless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 13:52

Hier ook een erg tevreden klant.
Hoewel het prachtige zadel dat wij bij haar hebben gekocht volgens ons beiden prima moest passen, was mijn paard het daar om onverklaarbare redenen niet mee eens - op een of andere manier vond ze het blijkbaar "niet lekker zitten". Evelien heeft zonder discussie het zadel teruggenomen en het betaalde geld teruggestort! +:)+

Kaspar

Re: wie heeft ervaring met eurohorse (evelien)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 14:31

Kan je bij Euro Horse ook terecht voor een zadelcheck als je zadel daar niet gekocht is?

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:47

Tuurlijk!

Royal92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:21

Evelien is echt super ! :D

uniek2306

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:28

nee,ze doet geen zadelcheck als het zadel niet bij haar is gekocht,heb het haar onlangs nog gevraagd
Laatst bijgewerkt door uniek2306 op 08-02-10 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Alline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:31

Wel, ze komt ook elk jaar langs om mijn zadel te controleren. Dat zadel heb ik ook niet bij haar gekocht.
En ook ik ben heel erg blij met haar! (hmm, wordt wel bijna wat eentonig he ;) )

scoobydoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:37

mischien idd wat eentonig maar ik vind haar een echte aanrader!!
ik heb mjn westernzadel bij haar gekocht een triple horn (staat te koop)en ze neemt echt alle tijd voor je.
ze kijkt ook echt wat bij het paard en bij de ruiter past.
heb je een paard die om welke reden dan ook geen westernzadel op zijn rug moet hebben dan is ze daar ook eerlijk in en zal ze je geen westernzadel verkopen.

e is erg aardig en ik denk dat iedereen het er mee eens is als ik zeg dat ze ook erg kundig is.

de reden van verkoop van mijn zadel heeft niets te maken met dat het niet goed ligt of iets dergelijk ]s maar gewoon met verandering van mijn kant.

zorro2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 19:27

Dankzij Evelien heb ik een super zadel voor Zorro en een paard dat weer lekker in haar vel zit.
Zorro had een bult op haar billen en Evelien vertelde dat ik hier een kraker naar moest laten kijken.
Vier behandelingen later heb ik een paard dat weer lekker in haar vel en lijf zit :D En superlief is....... ;)
Nu goed doorrijden en dan komt Evelien mijn zadel nogmaals nakijken.

Shoufshouf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:08

Ja sorry, maar ik ben ook HEEL tevreden over Evelien!!
Ze komt thuis met een vrachtwagen en maakt een modelletje van de rug van je paard. Aan de hand daarvan kijkt ze welk zadel er goed zal passen. Zo hoef je niet elk zadel erop te leggen....En daarna kijkt ze nog even of het echt past...Je kan ook gelijk een pad en dergelijke uitzoeken in de vrachtwagen!!! Heel handig!! Nodigd alleen wel uit tot teveel kopen!!!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 23:08

uniek2306 schreef:
nee,ze doet geen zadelcheck als het zadel niet bij haar is gekocht,heb het haar onlangs nog gevraagd

Bij mij wel hoor, 2 paarden/2 zadels zelfs!

uniek2306

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 08:25

ok,wel dan zal ze het bij jullie wel doen,ik heb haar namelijk gemailt met de vraag of ze wilde kijken naar mijn zadel wat ik gekocht heb voor mijn haflinger en toen vertelde ze mij dat ze niet naar zadels keek die ergens anders gekocht waren,daar velde ze liever geen oordeel over.
begrijp me niet verkeerd,ik ben absoluut niet negatief over haar,mijn schoonzusje heeft ze uitstekend geholpen.
ik dacht alleen dat ze het niet met zadels deed die niet bij haar gekocht waren

Lars_Alida

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 11:27

Leuk vrolijk mens,en stuurt ook gewoon door naar collega zadel verkopers als zij een paard treft waar zij echt geen
passend zadel voor heeft.
Bedankt Evelien.

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 11:33

Evelien doet helemaal niet moeilijk hoor. Ik had ook een zadel wat ik ergens anders had gekocht, en twijfelde ook of nog goed paste. Toen ik in december een ander paardje had gekocht, kon ik gewoon dat zadel inruilen voor een mooie andere. Ze kwam zelfs nog even terug omdat er twee schroefjes ergens in het zadel eruit waren, heeft ze ter plekke even gemaakt.
Evelien is gewoon eerlijk. Ze verkoopt je echt geen zadel als ze denkt dat het niet past, en als ze vind dat het paard lichamelijk niet in orde is, zegt ze dat ook gewoon en krijg je echt geen zadel aangemeten! Stalgenootje van me baalde wel een beetje, want ze had er lang voor gespaard, maar haar paard moest eerst behandeld worden voor zijn rug. Ze is er nu wel dankbaar voor dat Evelien zo eerlijk is.

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 12:43

uniek2306 schreef:

Bij mij is ze ook langsgekomen om een zadel te checken die ik niet bij haar heb gekocht. (Hier ook een tevreden klant)

uniek2306 schreef:
ok,wel dan zal ze het bij jullie wel doen,ik heb haar namelijk gemailt met de vraag of ze wilde kijken naar mijn zadel wat ik gekocht heb voor mijn haflinger en toen vertelde ze mij dat ze niet naar zadels keek die ergens anders gekocht waren,daar velde ze liever geen oordeel over.
begrijp me niet verkeerd,ik ben absoluut niet negatief over haar,mijn schoonzusje heeft ze uitstekend geholpen.

Als ik dit zo lees heb jij haar gevraagd om het zadel te checken en niet om te kijken hoe het zadel op het paard ligt ;)
Dat vind ik 2 heel andere dingen.

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 16:04

Ik wil haar binnekort gaan bellen voor een zadelpas check op mijn paard.
Komt zij ook echt door heel NL? En hoe zit dat met de reiskosten vergoeding en andere evt. kosten?

naadjuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 16:20

haaii.. hier een wat mindere ervaring..

een vriendin van mij heeft haar ook een keer langs laten komen.. en onze ervaring was wat minder..
ze is heel aardig hoor en komt ook best kundig over..

maar mijn vriendin heeft een haflinger en had dit van te voren aangegeven dat hij een moeilijk (lees vooral korte) rug heeft en dat betekend dus eigenlijk dat er een 15inch zadel op zou moeten.. en nu had ze dus maar 2 15inch zadels bij zich die heeeel misschien dan zouden passen.. de rest wat ze bij zich had was allemaal te lang en te breed.. dus dat is eigenlijk al jammer..

maar goed dit betekende dus dat ze een nieuw zadel moest nemen.. ok prima wat kost dit dan 2795 euro.. dus dat is wel een bedrag waar je dan goed over moet nadenken..
later spraken we iemand die ook een zadel bij haar had laten maken voor maar 1900 euro.. toen mijn vriendin ernaar vroeg toen was dit ook ineens mogelijk.. dan vraag je je toch af waarom ze dit niet eerder gezegd heeft..

mijn vriendin heeft uiteindelijk bij arthur's westernshop een nieuw zadel gekocht voor 1600, kreeg nog een goed bedrag terug voor haar oude zadel, kreeg er een mooie singel bij, korting op een pad en de concho's kreeg ze erbij als zegegeld ;-)
hij kan naar je toe komen maar wij zijn daar naartoe geweest.. het voordeel is dat je dan keus hebt uit alle zadels die hij heeft en anders moet je toch ook voorrijdkosten betalen.. hij neemt echt de tijd voor je en je kan alle zadels daar ook uitproberen..
ik vond het superservice bij arthur's!!!

Shoufshouf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 19:56

uniek2306 schreef:

Heeft ze bij mij wel gedaan hoor!! Wilde als het niet paste bij haar een zadel kopen maar dat bleek niet te hoeven...Heb toen wel een pad, olie en showhalster gekocht!!!

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 12:11

ik had nieuwe legancy boots van classic equine gekocht in USA , zijn echt super, zoveel support en echt fijne boots maar klitteband liet los, dus ik gemaild met classic equine en krijg via evelien nieuwe boots, vind ik echt super service van zowel Evelien als Classic Equine +:)+

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 16:36

Kaspar schreef:
Ik wil haar binnekort gaan bellen voor een zadelpas check op mijn paard.
Komt zij ook echt door heel NL? En hoe zit dat met de reiskosten vergoeding en andere evt. kosten?

kijk even op haar site want daar staat het wel op .

ook ik ben tevreden bij haar heb een zadel bij haar gekocht en mijn vriendin ook. verder heeft ze goede service kocht bij haar een keer een broek op het nk, 4 maand later voor het eerst de broek aan voor een wedstrijd , knoop stuk ..... balen kan gebeuren , ik evelien mailen kon hem opsturen en kreeg gelijk een nieuwe broek. voor mij geen andere zadelmaker/passer bij mijn paard

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 12:07

Hmm een vriendin heeft daar een zadel gekocht.
Ligt super op haar paard en hij zit ook erg lekker.
Zelf heb ik mijn zadel gekregen. :D

ayas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 20:12

Heb ook een zadel bij evelien gekocht. Ze neemt echt de tijd. Ook klein spul (bitje, boek enz. )komt ze gewoon even langs. Ze zal je altijd zo goed mogelijk proberen te helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 09:49

Tja 't is een beetje saai, maar ook ik ben erg tevreden over Evelien. Prima service, vakkundig, veel geduld, en ik heb altijd het gevoel dat er eerlijk zaken gedaan wordt en dat gevoel ontbreekt me elders in de paardenwereld nog wel eens.
En dat 't gewoon een gezellig mens is, is dan leuk meegenomen :j

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 22:49

Ben ook tevreden over Evelien !
Heb zelf mijn zadel bij Arthur vandaan , Evelien had helemaal niets voor mij op dat moment ;)
Maar echt een topvrouw, kundig en neemt de tijd voor je !

Judith_VB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 00:00

Ook ik heb een zadel bij Evelien op maat laten maken.

Echt, een makkelijke maat heeft mijn Bolle niet hoor (Full quarter schouders en een shetlandpony rug zo'n beetje 8-) :+ ) Voor de nieuwsgierigen onder ons: een zeer rondgeribte Arabier.
Evelien heeft de best passende boom uitgezocht, rondom foto's gemaakt en is hiermee persoonlijk naar Amerika geweest. Er was geen standaard boom voor mijn Bollie te vinden dus zelfs de boom is met de hand gemaakt voor hem. Resultaat: een geweldig passend zadel, wat heerlijk zit en een hele blije Bollie die erg zijn best doet onder zijn nieuwe stoeltje :D
En dat voor € 2.350. En de nazorg is ook meer dan goed.

Hier dus ook een meer dan zeer tevreden klant en heel blij paardje. Zou ik ooit nog eens een zadel nodig hebben dan weet ik Evelien te vinden :))