Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en zelfs voor de dieren van een ander. Zelfs voor de manegepaarden ga ik iedere week 20kg wortelen halen :p)Sonja schreef:Voorwaarts oplossen, en hoe hard het ook klinkt, als 'ie probeert de teugels uit je handen te trekken; laat 'm z'n mond maar stoten. Dit is drammen, niet nagefelijk lopen. Dus ruimte tot waar 'ie mag en daarna is de hand 'hard' (denk aan bijzetteugel-effect) en het been zegt 'nee niks, til me op, maak je rug rond, en naar voren met die hap'.
dapperdier schreef:Ik wil niet hard klinken maar soms lijkt het wel alsof we te fluffy voor onze paarden zijn. Het is goed om signalen op te pakken en open te staan voor andere problemen dan rijtechnisch.
Maar.. ik weet nog goed hoe de arts moest bevestigen of mijn blinde darmontstoken was.. indrukken en ineens loslaten. Man dat deed pijn!! Dus duidelijk blindedarm! Ik ging er niet van dood en de arts had duidelijkheid waar het aan lag!
Kortom, soms moet je even `doorpakken`om erachter te komen waar het probleem ligt.
(met de nadruk op soms en de aanhalingstekens ander krijg ik de boktpolitiet weer over me heen)
Boktpolitie???