[WN] Tips voor beginnende wedstrijd reiners, deel 4 van 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:03

Ja voor De Quarter! :D

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:20

mooi gedaan Westex. De hele reeks was begrijpelijk, grappig en vlot leesbaar.
stuk 4/4 was door wat ik lees aan reacties misschien iets te los en grappig geschreven, waardoor de eerlijke intentie en boodschap gemist of geridiculiseerd werd. Het doet me deugd te zien dat iemand die op latere leeftijd (je bent tenslotte geen jonkie meer) aan een nieuwe uitdaging begint een zich een dergelijke attitude, focus en kennis kan aanmeten en op een zo korte termijn kan indringen tot de totaliteit van de reining sport. proficiat!!!

suusharland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:32

Citaat:
je bent tenslotte geen jonkie meer

hihihi, moet je hem over een paar maanden eens zien!! Dan is het weer een jonge god.
Ik verwijs hier graag door naar de eerder genoemde blog op Westex Hyve pagina....

Westex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-10 10:02

catalyst1 schreef:
Niks afgelopen.Je moet ook je doelen kunnen bijschaven.Dat word dus ook een deel 5.Ben heel beneiuwd naar het hitman verhaal......

Zoals HT al eerder zegt: We moeten ook nog iets voor ons zelf houden ;)

Nee hoor. Het is inderdaad waar dat ik ook nog een hitman theorie heb maar die is niet algemeen toepasbaar en niet relevant om te delen. Het is meer een overblijfsel uit mijn zeil tijd. Het is trouwens ook waar dat ik verliezen haat en dat het invloed heeft op mijn humeur. Soms zelfs langer dan leuk is voor mijn omgeving. Dat neemt niet weg dat ik in die zin goed kan verliezen dat ik het (bijna) altijd de winnaar gun en de winnaar altijd oprecht feliciteer. De frustratie over het verlies zet ik gewoon om in positieve trainingsenergie; I'll be Back ;)

Ik heb wel specifieke ideeen over andere zaken die met wedstrijd reinen te maken hebben. Bijvoorbeeld: Aanschaf van een wedstrijdpaard of de logistieke organisatie rondom een succesvol seizoen. Wellicht komt het er ooit van die eens te publiceren.

Mijn doel zoals omschreven in deel 1 is behaald. Ik heb voldoende nuttige berichten en ben zojuist toegetreden tot het walhalla van forum gekte: de Huiskamer topics van Bokt. *\o/*

Nogmaals: het was erg leuk om te doen en alle tips die in deel 1 tot en met 4 staan hebben mij geholpen.

CU op de toernooien! Liv to te Max!

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 03:50

Westex mag naar de HK! Westex mag naar de HK! *\o/*
Grappig stuk, natuurlijk alleen maar toepasbaar , omdat ik niet meer echt in de buurt van ReiningWahlalla ben,... O:) 8-) :P