catalyst1 schreef:Niks afgelopen.Je moet ook je doelen kunnen bijschaven.Dat word dus ook een deel 5.Ben heel beneiuwd naar het hitman verhaal......
Zoals HT al eerder zegt: We moeten ook nog iets voor ons zelf houden
Nee hoor. Het is inderdaad waar dat ik ook nog een hitman theorie heb maar die is niet algemeen toepasbaar en niet relevant om te delen. Het is meer een overblijfsel uit mijn zeil tijd. Het is trouwens ook waar dat ik verliezen haat en dat het invloed heeft op mijn humeur. Soms zelfs langer dan leuk is voor mijn omgeving. Dat neemt niet weg dat ik in die zin goed kan verliezen dat ik het (bijna) altijd de winnaar gun en de winnaar altijd oprecht feliciteer. De frustratie over het verlies zet ik gewoon om in positieve trainingsenergie; I'll be Back
Ik heb wel specifieke ideeen over andere zaken die met wedstrijd reinen te maken hebben. Bijvoorbeeld: Aanschaf van een wedstrijdpaard of de logistieke organisatie rondom een succesvol seizoen. Wellicht komt het er ooit van die eens te publiceren.
Mijn doel zoals omschreven in deel 1 is behaald. Ik heb voldoende nuttige berichten en ben zojuist toegetreden tot het walhalla van forum gekte: de Huiskamer topics van Bokt.
Nogmaals: het was erg leuk om te doen en alle tips die in deel 1 tot en met 4 staan hebben mij geholpen.
CU op de toernooien! Liv to te Max!