heel veel mooie en heerlijke ritjes toegewenst
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb vaak genoeg ook van die ritten dat ik denk, hier kan geen Nederlands Kampioen medaille tegenop! 
Kan ik je TREC aanraden 
. Geniet van elkaar en hopelijk wel een keer tot ziens he; vond het erg gezellig in Wanroy!

En graag! Je kunt hier prachtig buitenrijden. ( http://www.natuurmonumenten.nl/content/stippelberg-1
)
Wij gaan zeker heel veel fun hebben met zn viertjes!!

Dusseh...je komt toch nog wel eens buurten?
Jullie hebben laten zien wat jullie kunnen, maar dit kunnen jullie veel beter, gewoon genieten. 

(zo ver is het niet van jullie vandaan)

Misschien als ik toch Stitch nog ooit verkoop dat ik je voorbeeld wel eens zou kunnen gaan volgen, al lijkt me dat een hele omschakeling..! Heel veel buitenrijplezier samen!!
Maar ookal deed je dat met plezier, je zult zien dat je van al het andere ook zo kunt genieten, samen een eenheid kunt vormen met je paard buiten die showring en uitdagingen aan kunt gaan ookal staat er geen judge in de bak.

) zal ik niet ontkennen dat ik die dan graag 'meepik' als het lukt. Het voelt alleen beter om - na lang toch proberen - de knoop door te hakken en hardop te zeggen: ik stop er mee. Want telkens heel graag willen maar niet kunnen is heel frustrerend. Over een half jaar zal de situatie nog niet veranderd zijn, maar Bonanza wordt binnenkort pas 10.
Dus ik ga er vanuit dat het over een jaar of twee-drie-vier-vijf ook nog kan (mocht het dan wel haalbaar zijn).