[WN] Beelden van Reining Legends

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 22:16

Zou gaaf zijn, beelden van Gunner Knipoog

Maar eeh...ik heb wel ADSL en géén light-versie en bij mij doet hij het ook niet optimaal.
Kun je er niet voor zorgen dat we de filmpjes kunnen downloaden? Vanaf je harde schijf kun je ze wel normaal bekijken namelijk.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 22:25

PaardenTV schreef:
:(:) e-llo paardentv kijkers,

Als wij zoveel tijd en moeite steken in het maken van PaardenTV hopen wij natuurlijk dat zoveel mogelijk mensen ervan genieten *LOL*
Ik kan jullie vertellen dat er meer dan 10.00 mensen per maand probleemloos naar kijken, maar die hebben dan ook ADSL of Kabel.
En die kabel mag geen "Light"-versie zijn.
Je hebt namelijk minstens 400k bandbreedte nodig en geen al te oude computer.
Als jullie Gunner echt ZOOO leuk vinden, zullen wij proberen beelden te bekomen voor een volgende "Reining Legends".
Veel kijkplezier!

chris en simone

Ik heb een 400k bandbreedte, en mijn computer is 2 jaar oud (800Mhz Intel processor) dus naar mijn weten redelijk recent. In het verleden zijn de filmpjes zonder problemen te bekijken geweest, maar nu dus niet meer. Ik denk dat er toch wat aan schort, misschien kunnen jullie even een kijkje nemen?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 22:25

XoNo schreef:
Zou gaaf zijn, beelden van Gunner Knipoog

Op dit moment zou ik al blij zijn als de filmpjes die er nu opstaan het gewoon goed doen...

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 23:25

Als ze er gewoon voor zorgen dat je de filmpjes kunt downloaden, kunnen zelfs mensen met een of andere gammele ISDN lijn de filmpjes nog bekijken...mits zij geen computer hebben uit het jaar nul natuurlijk, maar daar zou PaardenTV dan weer niets aan kunnen doen.

Ik heb ADSL van xs4all...geen misselijke verbinding dacht ik zo. Mijn computer is niet de nieuwste, maar ik kan filmpjes goed bekijken, alleen van de paardentvsite niet

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 12:11

Ik voldoe aan alle eisen, Simone maar kan het de ene keer prima zien en de andere keer stotterend of geen beeld. Huilen
Ik vind het echt een super initiatief (als maker van Pony Express juich ik alle zendtijd over de paardensport toe Haha! ) maar het is jammer dat het internet vaak nog veel problemen geeft mbt het bekijken van beelden.

Colin, met downloaden kun je geen misbruik van het beeldrecht meer voorkomen dus ik denk dat daarom dar niet voor is gekozen }>

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:43

Inderdaad, net wat Xono zegt, laat het ons zelf downloaden, Lachen. Ik kan dus werkelijk niets van deze beelden zien. Had echt graag kabel of ADSL willen hebben, maar dan moeten we niet achterin de bossen van de Veluwe wonen, daar trekken ze geen kabeltjes heen!!! Dus we doen het met ISDN en zelfs internet via de schotel, maar ook dat is allemaal niet voldoende voor deze filmpjes. Hellluppppppp!!!!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 23:19

Vera, ze zouden voor ons, Bokkers, toch wel een geheime downloadsectie kunnen maken? Schijnheilig

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 11:20

Volgens mij gaat het bekijken moeilijker naarmate het drukker is. 's Ochtends kan ik de filmpjes meestal erg goed bekijken, maar rond vijf of zes uur 's middags en vooral 's avonds rond acht of negen uur krijg ik stotterend beeld. Het enige wat dan helpt -bij mij dan- is na een tijdje weer terugkomen en kijken of het dan wel werkt..

Reenarulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 16:58

Doet het bij mij wel voor de helft, maar net net genoeg om die zoon van Smart te zien Kwijl Kwijl waaaaaaat een stop Kwijl Kwijl

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 20:55

is dat paard niet hetzelfde paard dat is het boek van monty robberts beschreven staad (die ene met de twee kampioens titles in reining en dat koeien gedoe )
(echt super is de eerste keer dat ik western paarden in actie zie )
en nog wat die ene palmino ohhhh die is echt cool