[WN] L4 een debielenklas? o.O

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 17:39

quarterH schreef:
whaha ik mag die instructrice van jou wel :+
je kan ook NRHA starten maar met een paard van een ander alleen GAG (http://www.drha.nl)

Heb ik iets gemist? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 18:00

Haha Qh, ik wist gewoon dat jij in dit topic ging reageren :)) :+

johnpppp

Re: L4 een debielenklas? o.O

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:12

Misschien kun je wel direct in de L1 starten

john

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 19:15

johnpppp schreef:
Misschien kun je wel direct in de L1 starten

john

Ooooooooh, DUH }:0 Dat ik daar zelf niet eens op ben gekomen :):) Bedankt voor de tip +:)+

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:16

Iemand van jouw niveau is natuurlijk zo door de L4 en L3 heen. Ik zie het probleem niet 8-)

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 19:23

Ik heb nu echt het idee alsof iedereen sarcastisch bezig is, of ligt dat aan mij? :')

samba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:41

_O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:00

Nee hoor, ligt niet aan jou _O- !

Heb het topic ook even doorgelezen, maar sorry hoor, ik vind de L5 ook totaal niet wedstrijdwaardig! Misschien een beetje te eerlijk voor het bokt-volluk ;), maar imo hoor je niet op een wedstrijd thuis als je de basisgangen niet beheerst... Dan moet je nog eerst een poosje verder oefenen in je eigen bak.

Misschien heb ik makkelijk praten hoor, ik ben een all the way bakrandridder, maar een wedstrijd heet toch niet voor niets wedstrijd? Is toch om te laten zien wat je kan en om te laten zien dat je beter presteert dan een ander? Vind ik dat minimaal de basisgangen in horen te zitten. Of kan iemand mij toch het licht aan de andere kant van de tunnel laten zien...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:14

't Is een heel simpel en logisch dingetje; er is markt voor. Dus waarom zou je d'r dan niet aan verdienen?

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:17

En het is ook precies ook hoe je het ziet, als mijn veulen strakjes ingereden is en ik na een tijdje eens een wedstrijdje wil proberen zou ik zo simpel mogelijk willen beginnen enkel om hem te laten wennen aan het fenomeen wedstrijd en daar gereden worden (in hand dingen kunnen uiteraard eerder en zal ik ook gaan doe nwaarschijnlijk), ook omdat dan mijn eigen stresslevels veel lager zullen zijn. Niet zozeer omdat ik me wil meten met anderen. Lijkt me dit een prima level voor.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:17

En door die extra ruiters lijkt het ook nog alsof de westernsport groeit in Nederland, wat wil je nog meer 8-)

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 21:20

Romkabouter schreef:
En door die extra ruiters lijkt het ook nog alsof de westernsport groeit in Nederland, wat wil je nog meer 8-)

Ja, zo kun je het ook zien... ik dacht juist eerder dat door klassen zoals de L5 mensen het Westernrijden al helemaal als simpel en 'veel makkelijker' dan dressuur, springen ect. gaan zien zoals een hoop anderen...

samba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:21

Nou ik ben blij dat ik als trotste L5 debiel de WRAN wedstrijden in stand houd. Dan kunnen de L1/2 ruiters zonder qpa ook nog ergens starten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:22

Ik denk dat dat de negatieve insteek is. Gaan mensen dressuur en springen ook makkelijker vinden door de invoering van de F-proeven, of door de Bixies? Denk het niet. Ook de absolute beginners willen gewoon leuk een dagje uit en eens wat anders doen. In het kader van Lol met een Knol is het toch alleen maar leuk?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:26

Ik noem je geen debiel, ik vind het niveau gewoon niet wedstrijdwaardig, Samba. Inderdaad kwam bij mij de gedachte op wat Sonja weer netjes voor me uitspreekt :).

Ik ben zelf ook wel van laag beginnen, hoog eindigen, maar hoe laag moet het instapniveau worden? Sorry, maar nee... Ik kan het daar gewoon niet mee eens zijn...

Troi, op zich geef je een logische reden waarom er wél een niveau als L5 moet zijn, maar aan de andere kant: waarom start je dan niet gewoon een jaartje later? Wanneer jullie er écht klaar voor zijn? Dan is het stressniveau ook al een heel stuk lager...

Ik zie nu gewoon dat iedereen maar start en dat het niveau van westernrijdend Nederland alleen nog maar lager gaat worden.. Is dat dan wat we allemaal willen? En nee, ik heb het niet tegen de ruiters die wél in de L5 starten, maar gewoon in het algemeen.

Edit: Lees nu dat Sonja nog een post heeft geplaatst. Zijn er juist voor die mensen niet de leuke, gezellige onderlinge wedstrijdjes dan? Waarom punten gaan verzamelen als het toch alleen maar voor de 'lol', 'fun' is.. Je wilt punten omdat je wilt laten zien dat je beter bent dan een ander... Sorry, misschien denk ik wel heel achterlijk en lomp, maar ik heb bij 'lol met je knol' hele andere gedachtes dan een wedstrijdje rijden.
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 10-12-09 21:28, in het totaal 2 keer bewerkt

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 21:27

Ikzelf vind het ook wel leuk hoor, maar ik gaf even een voorbeeld van hoe anderen het zouden kunnen zien. Want iedereen weet denk ik wel hoe veel van bijv. de 'Dressuur' ruiters over western denken (en andersom ook)

samba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:30

:D mijn opmerking was anders bedoeld dan dat hij (volgens mij ) overkwam. Maar dat maakt niet uit. En verder ben ik een blije debiel die haar eigen plan trekt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:32

Klimop schreef:
Ikzelf vind het ook wel leuk hoor, maar ik gaf even een voorbeeld van hoe anderen het zouden kunnen zien. Want iedereen weet denk ik wel hoe veel van bijv. de 'Dressuur' ruiters over western denken (en andersom ook)

:j Die denken dat het allemaal nog niet zo meevalt :D Bij mij op stal wel tenminste want ze hebben inmiddels allemaal wel eens op een paard van me gezeten en gemerkt dat 't net ff wat minder simpel is als dat 't eruit ziet :)

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 21:37

Sonja schreef:
Klimop schreef:

:j Die denken dat het allemaal nog niet zo meevalt :D Bij mij op stal wel tenminste want ze hebben inmiddels allemaal wel eens op een paard van me gezeten en gemerkt dat 't net ff wat minder simpel is als dat 't eruit ziet :)

Ik ken een hoop mensen waarbij ik dat inderdaad ook eens zou willen zien, want oh oh oh wat hebben die reiners het toch makkelijk, alleen een paar voltes en wat rondjes draaien, toch? :roll: ;(

samba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:37

ontspannen op een paard zitten valt nog niet zo mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:37

En tot vier tellen, vlak dat niet uit! :P

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 21:40

Het klinkt inderdaad zo makkelijk, he? :')

samba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:44

maar goed on topic. Ik zou las ik jou was L4 gaan starten. Als het goed ben je toch binnen no time door naar de L3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:49

Sonja schreef:
En tot vier tellen, vlak dat niet uit! :P

1-3-5-2 :o? :?

Toch verdraaid lastig ja!

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 21:50

Ben ik ook wel van plan denk ik, waarom zou ik in de L3 gaan starten als ik toch wil alleen maar beginnen met wat pleasure en horsemanship? Pas als ik een aantal wedstrijdjes heb gedaan en meer heb getraind wil ik met reining beginnen ;)