Ze stelt een paar kritische vragen, that's all... JIJ bent degene die haar aanvalt en aanziet voor iemand die ze niet is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze stelt een paar kritische vragen, that's all... JIJ bent degene die haar aanvalt en aanziet voor iemand die ze niet is
. Beetje jammer ook dat je persoonlijk wordt, en nog naar de verkeerde persoon ook, want ik ben niet wie je denkt dat ik ben... Maargoed, als je het topic leest, ben ik blijkbaar niet de enige met vraagtekens...
!
. Vond het een vreemde regelstelling en eigenlijk nog steeds...Yv_ schreef:Ik verklaar hier nergens onzin lieve schat, ik heb een vraag over wat ik heb gezien. Ik vind trouwens dat ik daar nu ondertussen genoeg op terug ben gekomen, ben er wel een beetje klaar mee. Als een mens niet eens meer een vraag kan stellen...?!!!
Citaat:sliding
Ik zou het ook vreemd vinden, maar misschien had je die ruiters gewoon moeten vragen waarom ze al bijv met shanks op twee handen in de L5 reden of met die stootteugel.
Het word echt teveel opgeblazen. 
Yv_ schreef:Citaat:Dan zou ik niet naar Bleiswijk gaan Sanne. Ik geef je wel een keertje door als er een boeiend wedstrijdje in de buurt is, waar je een goed beeld van de sport kunt vorme n, ipv dat achterlijke gedoe net als vandaag
.
Citaat:John: Ten derde heb ik nergens gezegd dat ik niet tevreden ben.

. Als ik al niet-westernkenner daar zondag was binnengelopen, had ik een zéér wrange smaak in mijn mond gehad over de westernsport...

Zack schreef:Als jij hem niet hoeft geef hem mij danIk ga ook lekker biefstukje versmaden