[WN] Even de kluts kwijt geloof ik...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Even de kluts kwijt geloof ik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 17:14

Ik zie niet in waar TS de manege in een verkeerd daglicht zet :? Ze stelt een paar kritische vragen, that's all... JIJ bent degene die haar aanvalt en aanziet voor iemand die ze niet is ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 17:20

Nou Spiritoes, dat jij mijn vraag op een verkeerde manier opvat, is natuurlijk niet mijn probleem :?. Beetje jammer ook dat je persoonlijk wordt, en nog naar de verkeerde persoon ook, want ik ben niet wie je denkt dat ik ben... Maargoed, als je het topic leest, ben ik blijkbaar niet de enige met vraagtekens...

En ehh, volgens mij spreek je nu jezelf een beetje tegen... Eerst zeg je dat er bij een onderlinge wedstrijd zélf regels gemaakt mogen worden, en dan wijs je met je vinger naar me dat ik me er niet mee moet bemoeien omdat ik de regels van een onderlinge wedstrijd niet snap... Duidelijk :?!

Daarbij heb ik nergens gezegd dat het niet gezellig was :D. Vond het een vreemde regelstelling en eigenlijk nog steeds...

Om maar weer in herhaling te vallen: lees mijn eerste bericht even, daar staat duidelijk in dat ik niemand in een kwaad daglicht wil zeggen... Wordt een beetje moe van je overhaaste en persoonlijke berichtjes..
Edit: Even een andere woordkeus bedacht..
Ik maak je (of wie z'n dan ook) stal niet zwart in het HK-Topic. Iemand zei dat ze graag een keertje mee zou willen naar een wedstrijd om te zien hoe dat er nu aan toe gaat en ik heb afgeraden om dat naar zo'n wedstrijd te doen, maar naar een goed georganiseerde wedstrijd te gaan. Je kunt me hier geen ongelijk in geven dat mensen die onbekend zijn met het westernrijden van zoiets een wrange smaak in hun mond krijgen en hun oordeeltje vast en zeker alweer klaar hebben over de westensport. Volgens mij werd juist daar zo hard tegen gevochten...?!
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 09-11-09 17:49, in het totaal 2 keer bewerkt

spiritoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 18:05

Dit Topic mag van mij gesloten worden

Wij hadden gewoon een super topdag voor onze eigen klanten en That's it!!!! :D

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 18:52

Yv_ schreef:
Ik verklaar hier nergens onzin lieve schat, ik heb een vraag over wat ik heb gezien. Ik vind trouwens dat ik daar nu ondertussen genoeg op terug ben gekomen, ben er wel een beetje klaar mee. Als een mens niet eens meer een vraag kan stellen...?!!!

Ik heb jouw ook wat gevraagd. ;)
Citaat:
sliding
Ik zou het ook vreemd vinden, maar misschien had je die ruiters gewoon moeten vragen waarom ze al bijv met shanks op twee handen in de L5 reden of met die stootteugel. :)

Dit had misschien heel wat onduidelijkheid gescheeld. :D
En dan had je daar de discussie kunnen voeren in plaats van hier op Bokt.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:05

spiritoes schreef:
Wij hadden gewoon een super topdag voor onze eigen klanten en That's it!!!! :D

Het belangrijkste +:)+

johnpppp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:06

Ik snap het ook niet hoor.Weet alleen wel als ik het had willen weten had ik het gevraagd aan de organisator.
Want die weet het zeker.

de spieker van die dag.
john

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:48

Heuh?? Wie was dat dan? Organisator? Iksnapputniethoor }:0 Op bokt weten ze het toch beter?

Nogmaals, wij hebben in ieder geval ontzettend genoten net als (laten we zeggen zo goed als) de rest van de deelnemers :D

Zeker voor herhaling vatbaar! +:)+ Volgend weekend ofzo? :P

1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 00:15

Hier een Hcr "dressuur muts" die zondag geweldig heeft genoten van al die trotse en blije gezichten tijdens deze onderlinge wedstrijd! Daarmee is naar mijn idee het doel van de organisatie bereikt! Mijn complimenten, Top gedaan!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 01:05

Moderatoropmerking:
Het is op Bokt toegestaan om ervaringen uit de eerste hand te delen.
Wel heb ik een aantal reacties verwijderd.
Zo is het niet toegestaan om offtopic te reageren, privé-communicatie openbaar te maken of een persoonlijke aanval te plaatsen.
De gemoederen lopen behoorlijk hoog op in dit topic.
Ik wil daarom iedereen (niemand persoonlijk; algemeen) vragen om goed stil te staan bij wat je post en netjes te blijven argumenteren.
Er kan best een verschil van mening zijn, bijvoorbeeld over wat gangbaar is, maar houd respect voor elkaars mening.

summertimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 08:17

Wat een opmerkzaamheid zeg, ik heb het ook allemaal gezien.

Ook dat het inschrijfformulier geen officieel Wran formulier was en dat het inschrijfgeld ver onder de normale prijs was.

Dus daar aan had je ook al kunnen zien dat het geen officieele wedstrijd was.

Iedereen die mee heeft gedaan WIST van te voren dat het een oefenwedstijd was voor de manegelessers. Dat je als pensiongast mee mocht doen was toch heel leuk. En dat je als buitenstaander aan een ONDERLINGE wedstrijd mee mag doen is nog veel leuker, waar vind je dat nou nog tegenwoordig????

Gelukkig hebben we maar 1 zeurpiet hier en de rest van de vele starters hebben een hele leuke dag gehad, die super georganiseerd was, en ook nog in een heel kort tijdsbestek, mag ik voor deze dame dan nog even een hartelijk applaus!!!!!!!!

spiritoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 09:40

Lieve Mensen,

Laat dit onderwerp nou gewoon varen........ |o |o -:(- -:(- _-:( _-:( Het word echt teveel opgeblazen.

Zoals ik al eerder zei :

Dit was voor onze klanten een leuke en leerzame dag. En de klanten wisten echt wel dat het er op officiele wedstrijden anders aan toe gaat en dat er sommige dingen dan echt niet mogen.

Aangezien wij 2 keer in het jaar ook een echte wranwedstrijd organiseren.

Iedereen die meegedaan heeft kijkt er met een super gevoel op terug en wat wij op dit moment bepaald hebben en goedgekeurd hebben was onze keuze.

Het was niet bekend gemaakt op internet en er is geen reclame voor gemaakt, het was onze eigen dag waar we heel veel plezier aan beleefd hebben.

johnpppp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 13:43

Nou misschien had je het wel op bokt moeten zetten hadden we goede tips kunnen geven en had het voor iedereen beter duidelijker geweest en hadden jullie alleen tevrede mensen
gehad nu is er toch weer een die niet tevreden is.

john

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-09 14:39

Sliding: Excuse me, heb ik overheen gelezen. Had ik inderdaad kunnen doen, als ik de eigenaren in de stallen en in de kantine had herkend...

Spiritoes: Eindelijk een zin die ook wat toevoegt aan het topic.. Ik vond het ook zeker geen verkeerde dag, had alleen mijn vragen/twijfels over de regelgeving.

Summertimes: Jezus zeg.. Volgens mij zijn jullie degene die het opblazen, want van een vraag wordt iets heel anders gemaakt. Ten eerste heb ik nieteens gestart, dus had ook niet aan de startlijsten kunnen zien dat het een onderlinge wedstrijd was.
Ten tweede heb ik daardoor dus ook geen idee van de prijzen.

John: Ten derde heb ik nergens gezegd dat ik niet tevreden ben. :?

Maargoed, lezen schijnt dus ook weer een vak apart te zijn.

Ik heb iig al op de vorige blz!!!! antwoord op mn vraag gehad: namelijk of het normaal is dat hulpteugels en 2 handen op een shank normaal zijn op een wedstrijd. That's all. Het antwoord daarop dat het uitzonderlijke regels waren was voor mij al voldoende.

Verder ben ik het wel een beetje zat om voor van alles en nog wat beschuldigd te worden terwijl mensen nieteens normaal kunnen lezen. Ga hier dus ook geen aandacht meer aan geven. Ajuuuus

spiritoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 15:06

Yv_ schreef:

Citaat:
Dan zou ik niet naar Bleiswijk gaan Sanne ;). Ik geef je wel een keertje door als er een boeiend wedstrijdje in de buurt is, waar je een goed beeld van de sport kunt vorme n, ipv dat achterlijke gedoe net als vandaag :).

Citaat:
John: Ten derde heb ik nergens gezegd dat ik niet tevreden ben. :?

yv_ Ik geloof dat je een stukje vergeten bent wat je geplaatst had?

En nu ben ik er verder echt klaar mee :-)

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 15:20

daar staat niet dat ze niet tevreden is alleen dat ze het 'archterlijk gedoe'vond.
en als daar normale regels niet gelden en je wilt iemand laten zien hoe een westernshow is kan ik het haar niet eens kwalijk nemen... dan is zo'n onderlinge wedstrijd met eigen regels idd niet het beste voorbeeld.
hoef je niet boos om te worden ofzo maar is een feit.

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 15:50

poeh een aantal mensen blazen het zelf vooral heel erg op geloof ik. pff.
Jammer dat er niet gewoon simpelweg antwoord gegeven kon worden, dat is alles wat de TS vraagt.

Sommige mensen voelen zich erg aangevallen en om eerlijk te zijn snap ik dat helemaal niet.
(ikzelf was er niet bij) maar als ik het zo hoor klinkt het gewoon als een heerlijke gezellige top dag waar veel mensen wat van geleerd hebben.
Alleen dat er vragen waren over de organisatie vind ik ook niet raar, overigens zou ik de eigenaren etc ook niet herkennen hoor :+
De ts bedoeld hier echt niks naars mee, reageer dan aub niet zo!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-09 16:09

Wilde het laten gaan, maar zit blijkbaar niet in de aard van het beestje...

Spiritoes, jij bent hier degene die het opblaast.. Ook daar zeg ik niet dat ik het er niet mee eens ben. Zeg dat ik het een achterlijk gedoe vond, wat geen reeel beeld geeft van de westernsport voor een leek. Geef me eens ongelijk :?. Als ik al niet-westernkenner daar zondag was binnengelopen, had ik een zéér wrange smaak in mijn mond gehad over de westernsport...
Had nog best eens iemand mee willen nemen naar een WRAN wedstrijdje daar, aangezien er op de vorige blz. al was aangegeven dat het een onderlinge wedstrijd was met uitzonderlijke regels, maar na dit gedoe heb ik daar geloof ik nieteens meer de behoefde aan..
Mééén, wat kan jij overdrijven... :Z
En daarbij, over dat stukje heb ik je al eerder antwoord gegeven, heel lang en duidelijk zelfs, maar ook dat schijn je blijkbaar niet te lezen. Of je wíl het niet laten doordringen, dat kan natuurlijk ook...

Zack, ik zie het idd ook als een overdreven reactie op een vraag. Ik kan begrijpen dat mevr. Schuurman zich aangevallen voelt omdat het toevallig een incident op haar stal was, maar dat komt weer door niet goed lezen, verkeerd intepreteren of het gewoonweg niet begrijpend kúnnen lezen? Ik heb duidelijk in mijn eerste post aangegeven dat ik niemand aan wil vallen en dat ik vragen heb betreft dingen die ik op die dag heb gezien. Zij is hier degene die ophef maakt en dingen verkeerd intepretteerd. Om als voorbeeld maar te noemen dat ik die en die wel zal zijn, terwijl ik echt diegene niet ben... Erg jammer dit, maargoed. En ook eigenlijk érg jammer dat mevrouw zich zo aangevallen voelt om door mijn berichten te gaan spitten en een gezellig HK-topic binnen komt stormen..

johnpppp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 17:33

Het is zelfs nog erger het is niet eens haar stal.
Maar mijn stal en zakk u kent ons zeker wel je hebt op onze wedstrijd een vreeeeeeeeeeselijke kikke foto van mijn vrouw gemaakt met een slijding stop een donkere merrie en ze werd driede.
Dussssssssssss laten we stoppen joh met deze eindeloze discussie die nergens toe lijd en ervan leren dat iemand die iets weten wil op ONZE lokatie vraagd naar john en deze weet bij wie U moet zijn.
groetjes johnnie van de johnnies

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 17:34

Driede ???

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 17:35

Ben ik er eindelijk achter wie dat is :D
Dat was echt idd zoals je zegt een kicke foto (vette mazzel dat die zo scherp was..)

Maar moet nu eerlijk toegeven dat ik er nu geen hol meer van snap waarom zij dan zo uit dr velletje schiet??
Nja boeit me verder ook niet, wil wel even melden dat ik de stal zelf echt heel erg leuk vind!
En zeker vaker langs kom op wedstrijden, en wie weet met mijn eigen powny.

@DD
daar moest ik ook wel om grinniken ja hihi

johnpppp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 17:40

Dat driede deed ik om de druk wat van de ketel te halen mensen.
Ennnnnnnnnnnn
de groeten ik ga eten.
johnnie
Laatst bijgewerkt door johnpppp op 10-11-09 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 17:40

Gelukkig :D
Eet ze :)

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 17:41

johnpppp schreef:
Dat driede deed ik om de druk wat van de ketel te halen mensen.
Ennnnnnnnnnnn
de groeten ik ga eten.
johnnie

Hahah nou er zat bij mij geen druk op de ketel hoor :D

Ik ga ook lekker biefstukje versmaden :+

Eetse!
;)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 17:44

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-09 17:59

johnpppp schreef:
Het is zelfs nog erger het is niet eens haar stal.

My fault... Waar maakt ze zich dan helemáál druk om?
Maar anyway, ik zal de naam John onthouden, mocht ik nogeens wat willen weten.

Zucht... Nja, eet ze! Ik ga je voorbeeld even volgen :).