En misschien dat ik op den duur die van 101 arena exercises erbij bestel. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En misschien dat ik op den duur die van 101 arena exercises erbij bestel.
Miryamk schreef:Mijn boekje is binnen, maar helaas komen sommige woorden niet voor in mijn vocabulaire![]()
Dat word dus eerst heel wat googelen voor ik er echt mee aan de slag kan![]()
Maar het lijkt wel erg helder zo op het eerste gezicht.
(Vertaling van moeilijke woorden, aanwijzingen voor jezelf..)
), maar het is niet echt een DVD die je snel achter elkaar kijkt; mijn engels is daar gewoon te slecht voor en daarnaast is het heel technisch. Dus veel terugspoelen en opnieuw bekijken. Maar zoooo interessant. Echt van die 'aha' momenten!
Goede begeleiding is ook aanwezig, dus dat moet wel goedkomen!
yildiz schreef:Die DVD gaat daar inderdaad over; oefeningen geent op het western pleasurepaard. Het zijn 2 dvd's en ik heb nog niet eens de eerste helemaal afgekeken (sommige mensen willen voetballen kijken, tsssssssssss!), maar het is niet echt een DVD die je snel achter elkaar kijkt; mijn engels is daar gewoon te slecht voor en daarnaast is het heel technisch. Dus veel terugspoelen en opnieuw bekijken. Maar zoooo interessant. Echt van die 'aha' momenten!
Het begint met de basis; sidepasses, pivots en backups. Dus de basis moet er wel op zitten zeg maar.
) Seabiscuit62 schreef:yildiz schreef:Die DVD gaat daar inderdaad over; oefeningen geent op het western pleasurepaard. Het zijn 2 dvd's en ik heb nog niet eens de eerste helemaal afgekeken (sommige mensen willen voetballen kijken, tsssssssssss!), maar het is niet echt een DVD die je snel achter elkaar kijkt; mijn engels is daar gewoon te slecht voor en daarnaast is het heel technisch. Dus veel terugspoelen en opnieuw bekijken. Maar zoooo interessant. Echt van die 'aha' momenten!
Het begint met de basis; sidepasses, pivots en backups. Dus de basis moet er wel op zitten zeg maar.
Ik denk dat je al blij moet zijn als je 25% kan van wat hij laat zien.
Heb hem aan het werk gezien met een paard en tja voor dat je daar aan toe bent pffffffffffffff
(wel mooi dat de dvd je bevalt)
Maar goed, gewoon maar blijven terugspoelen en opnieuw bekijken. 
Denk dat het wel handig is!