[WN] zadel eindelijk af

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 20:28

Natascha schreef:
haha, het moet weer dubbelzinnig Haha!

Moi Cool je zin laat ruimte voor diverse opties Schijnheilig
1. je bent verslaafd aan je vriend (niks mis mee Haha! )
2. je bent verslaafd aan zijn electronische speeltjes (hier raak ik weer in dubio Lips are sealed ) Knipoog

Hoeveel weegt het zadel eigenlijk?

En Sjuim: ik schijn mijn zadel ook nogal eens mee te slepen Haha!
Laatst bijgewerkt door DubbelFun op 01-05-03 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 20:37

Laten we mijn verslavingen maar in het midden houden Haha!
Het zadel weegt 15 a 16 kilo geloof ik. Zal hem zondag ook eens even wegen, weten we dat ook weer.

BlackWych

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 09:13

Echt heel mooi geworden! Wel een stuk donkerder dan ik had verwacht, maar sehr schön! Haha!

Vind je het niet jammer dat je je zadel afgelopen zondag niet bij je had? (Wel jammer dat je voor het einde weg ging/moest)

=^.,.^=

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 16:55

WOUW!!!!!!! wat een prachtzadel!! en die tekeningen...(hoe heet dat ook alweer....had het net nog gelezen..paar berichtjes terug...) zijn echt prachtig! idd er keltisch! mooi joh! wou dat ik zo'n zadel had...moet ik wel eerst een paard hebben Tong uitsteken

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 19:55

Misschien moet je even vertellen dat Epona de keltisch godin van de paarden is... of weet iedereen dat en onderschat ik de kennis van de gem bokkert?

mmmm. jammer dat er geen groen emoticonnetje is, dan kon ik aanduiden hoe jaloers ik ben....

Trixy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 19:57

dapperdier schreef:
Misschien moet je even vertellen dat Epona de keltisch godin van de paarden is... of weet iedereen dat en onderschat ik de kennis van de gem bokkert?

mmmm. jammer dat er geen groen emoticonnetje is, dan kon ik aanduiden hoe jaloers ik ben....

Oh, dat is wel een interessant detail hoor! Ik ben niet bepaald thuis in de goden Verward

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-03 21:18

ik heb ooit een heel mooie text op Inet gevonden over de Epona legende, maar ben hem helaas weer kwijt. Zal van de week eens kijken. Nog een dagje, wordt nu wel heel erg spannend Haha!
En deze smiley is ook wel een beetje groen Party!! (en rood en paars en geel).