Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) maar dat was uiteraard niet echt een succes
Niels schreef:Moet je dan wel gelijk L2? Je moet toch in principe in de L5 beginnen tenzij je alnwedstrijdresultaten hebt behaald?
Ik ben overigens in 2005 met western rijden begonnen maar eigenlijk sinds 1,5 jaar echt serieus met de reining begonnen.
want mis het ontzettend... rommulus schreef:Niels schreef:Moet je dan wel gelijk L2? Je moet toch in principe in de L5 beginnen tenzij je alnwedstrijdresultaten hebt behaald?
Ik ben overigens in 2005 met western rijden begonnen maar eigenlijk sinds 1,5 jaar echt serieus met de reining begonnen.
yup
goed in de regels lezen
bij ieder onderdeel word pas bij L2 aan gegeven dat je met een hengst mag starten
bij inschrijving geven ze aan dat je L5 moet starten, maar na een beetje informatie inwinning kom ik toch op L2 uit
had wel verwacht dat jij dit wel zou weten
) MissFreubel schreef:Ik ben benieuwd hoe lang jullie westernbokkers al western rijden en hoe lang jullie wedstrijden rijden en op welk niveau jullie nu zijn. Ikzelf bijvoorbeeld ben nu 35 en ongeveer 3 jaar bezig. Ik wil volgend jaar eens kijken of ik wedstrijden kan gaan starten. Beter laat dan nooit toch....

, dus moest paardje helaas verkocht worden...