[WN] Wie gaat er naar oosterwolde, silver-ranch zondag?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Klaaske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 11:44

Mij herken je makkelijk ik zit op een bont bokkend gevaarte. Koe

wgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 13:22

Klopt helemaal Klaaske, je ziet jouw paardje niet snel over het hoofd!!(hihi) Veel succes trouwens morgen!

walk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 16:15

Ik kom morgen natuurlijk kijken wat die dagen wil ik niet missen,groeten

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-03 21:03

Mij herken je wel in de freestyle
normaal heb ik een sorrel, alleen met de freestyle heeft ie wat kleur gekregen. Party!!

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 21:15

Ik rijd op een dood normaal vosje dus makkelijk herkenbaar? Weet 't niet. Maar misschien aan mijn Amerikaanse vlag als pad, in de beginners hebben niet zoveel mensen die.
Tot morgen en iedereen veel succes met rijden

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 10:14

Ik vond het weer een ouderwets gezellige wedstrijd.
Mijn paardje liep super.
Helaas dat ik in de freestyle mijn roll backs vergat. maar ik was toch nog 2e.
Had jij nog foto's gemaakt Judibo?

Groetjes een tevreden PeppySan

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:39

Het was inderdaad gezellig. Ik was diegene die zijn reining proefje in 1 minuut uit croste.. dus tevreden was ik niet. Mijn paardje ging drie keer bijna onderuit, waarna hij het nog sneller ging galloperen. Maar ach stuurbaar blijft hij wel, alleen gaat het een beetje TE hard.
Maar uit elke wedstrijd kun je punten halen om van te leren en dat kon ik uit deze wedstrijd zeker. Dus wat dat betreft was het een leerzame en gezellige wedstrijd.

LindaVelings

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:39

Gefeliciteerd met je 2e plaats Peppy San Haha!

Klaaske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 18:12

Ik reed het verkeerde pattern, lekker dom , maar goed van iedere wedstrijd leer je weer wat. Had er ook nog iemand foto's gemaakt?

Judibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 13:04

PeppySan schreef:
Ik vond het weer een ouderwets gezellige wedstrijd.
Mijn paardje liep super.
Helaas dat ik in de freestyle mijn roll backs vergat. maar ik was toch nog 2e.
Had jij nog foto's gemaakt Judibo?

Groetjes een tevreden PeppySan

Gefeliciteerd met je 2e plaats.
Ik heb wel foto's gemaakt, alleen een paar van de amateur trail, maar ws. zijn de oplaadbare batt. niet goed, en kon ik daarna geen foto's meer maken.
Het was voor mij voor het eerst (ja, ik ben nog niet zo heel lang omgeturnd) dat ik een westernwedstrijd mee heb gemaakt, maar ik moet zeggen wat gezellig! We zijn er van half 2 (amateur trail) tot half 7 geweest (open reining), Willem Pieters (van wsw) heb ik nog zien rijden en ben daarna weggegaan, ik werd helaas thuis verwacht Boos!.
De enige die ik als bokker herkend heb (die ik heb zien rijden) was Roel.
Jammer genoeg heb ik de freestyle dus niet meer kunnen zien.

Maar het is voor mij wel een bevestiging dat ik mezelf hier veel relaxter bij voel dan bij het engelse gebeuren. Nu zelf nog gaan trainen met mijn haf en dan doe ik met een paar jaar ook wel mee! Donderdag heb ik mijn 1e les met haar.

Hoe heeft de rest trouwens gereden???

Groetjes Judith

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 13:58

Stan was deze keer wel aardig ontspannen in de baan, het gaat de goede kant op Lachen
De vorm komt nog wel. Denk ik Haha!

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 20:18

Dit was mijn eerste officiële WRAN-wedstrijd in de Gevorderde Beginners. Ik mag niet klagen: 5e in de beginners reining, geen prijs in de Amateur Trail, maar ik was niet ontevreden (Quincy gooide het balkje bij de Jump eraf Lips are sealed ) en tot mijn verbazing Bloos : 3e in de Amateur Horsemanship, wat ik absoluut niet had verwacht. Dus hier was ik heel blij mee, een echte opsteker om door te gaan in de Amateurklasse.
Het was overigens wel weer een leuke wedstrijd in de Silver Ranch (en zo lekker dichtbij) Tot een volgende keer in de Silver Ranch

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 10:17

Ik was 1e in de open trail, 4e in de pleasure wat voor mij een hele grote verrassing was want wij zijn niet echt een pleasure combinatie. Ik was 1e in de horsemanship en 3e in de reining wat ik ook niet verwacht had omdat er een aantal combinaties waren die in de inrijbak geweldig aan het spinnen en stoppen waren en slidingstoppen kunnen wij dus niet, hij stopt wel als ik whoa zeg maar dan met 4 benen te gelijk. de spins gingen wel goed alleen was ik iets te enthousiast waardoor de linker wat schokkerig ging.
Daardoor was ik dus all round champion met mijn super paardje.
Ik rij op een sorrel met een ruitje op zijn hoofd en had zelf een blauw shirt aan.
Ik heb overigens ook geen andere bokkers herkend.
Kunnen we niet een boktlogo ergens op onze kleding spelden dan zijn we herkenbaar voor elkaar *LOL*

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 10:38

Ik heb Roel nog wel gezien, maar die had ik al eens eerder gezien Lachen
En Azhari ken ik ook al en Mayflower is mijn zus Haha!
Voor de rest weet ik idd niemand, maar ik ben denk ik vrij herkenbaar, ik heb een groot vaal paard Lachen Alleen nog wel in de beginners.
Gefeliciteerd met je prijzen in ieder geval!

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 17:21

ik jullie vast ook allemaal gezien, maar niet herkend Haha! Huilen
volgende keer toch maar en naamplaatje op doen
roel was 1e met de amateur pleasure, 5e met de open pleasure,
2e amateur horsemanship, 3e open horsemanship, en met solanos 2e met de amateur reining.
een geslaagde dag dus Party!!
maar ook zonder de prijzen zou het een leuke dag zijn geweest, mooi weer , leuke lokatie , aardige mensen.
tot de volgende wedstrijd

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 20:24

Als iedereen nou eens goed oplet, dan zijn volgens mij de meeste mensen wel te herkennen, hetzij aan de naam (van hem/haarzelf of van het paard) hetzij van foto's in het profiel.
Jos en Roel heb ik ook wel gezien, gewoon even op de startlijsten kijken voor de naam, zoek het nummer erbij: en voilà. Alleen van Peppysan kan ik geen naam of foto herkennen. Scheve mond
Het valt me overigens wel op dat niemand elkaar aanspreekt: is dat omdat men niet durft of omdat men twijfelt Verward , in dat laatste geval: dan vraag je het toch gewoon

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 20:56

Mayflower schreef:
Als iedereen nou eens goed oplet, dan zijn volgens mij de meeste mensen wel te herkennen, hetzij aan de naam (van hem/haarzelf of van het paard) hetzij van foto's in het profiel.
Jos en Roel heb ik ook wel gezien, gewoon even op de startlijsten kijken voor de naam, zoek het nummer erbij: en voilà. Alleen van Peppysan kan ik geen naam of foto herkennen. Scheve mond
Het valt me overigens wel op dat niemand elkaar aanspreekt: is dat omdat men niet durft of omdat men twijfelt Verward , in dat laatste geval: dan vraag je het toch gewoon

Ik was toevallig niet in oosterwolde, maar hier wilde ik wel even op reageren. Ik heb jou en je broer herkend op wedstrijden, net als Jos en Roel. Maar ik durf nooit wat te zeggen. Ben nogal verlegen Haha! Dus de volgende keer zal ik een foto van mezelf op bokt zetten en mogen jullie me aanspreken Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 21:04

Ik bijt niet hoor Tong uitsteken

Mijn paard wel Knipoog

judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 21:13

Ook ik heb afgelopen zondag meegedaan, aan de amateur en open trail. een rustig dagje want ik ben er bijna een half jaar uitgeweest.... Ik rij op een palomino merrie... ik was 6e in de amateur en 4e in de open. Ik heb Jos en Roel inderdaad ook gezien, Tanja ook trouwens Tong uitsteken Ze haalde mijn zusje en mij nog door de war eerst... En Paul jou heb ik ook gezien met je zus!!! het was inderdaad een leuke wedstrijd!! Tot de volgende wedstrijd dan maar!!!!!

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 21:20

Romkabouter schreef:
Ik bijt niet hoor Tong uitsteken

Mijn paard wel Knipoog

Ieks ik word bang Schijnheilig

Ik zal je de volgende keer echt aanspreken Knipoog

Oh en iedereen nog gefeliciteerd met de prijzen!!!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 21:22

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 22:12

Ik was zonder paard, herkennen ze me niet. Huilen
Ben ik met paard, herkennen ze me wel! Verward

Nou ja, de volgende keer ben ik weer met paard!!! Haha!

Klaaske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 11:20

Nou, ik was er ook en als ze mijn paard niet herkennen dan weet ik het ook niet meer. Toen ik in de inrijbak kwam was de deur er bijna uit. En hij bokt en schopt nogal veel en hij is groot en bont. Ik heb met niet zoveel gepraat omdat ik genoeg aan mijn paard had. Nou goed tot volgende keer. Knipoog

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 11:23

Hey, dan heb ik jouw gezien Haha!

Het losrijden voor de reining in de grote bak was ook niet zo'n succes of wel Knipoog

Klaaske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 11:39

Nee, het was in zijn geheel niet zo'n groot succes, de tijd om met anderen te praten enzo. was ook niet erg maximaal. Maar alles was nog heel toen ik weer weg ging dus dat ging prima. Haha!