Romkabouter schreef:Pf jongens wat een ophef.
Het lijkt wel kermis.
Ja, ik vind het allemaal een tikkie overdreven.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Of heb je een stomaatje?

XoNo schreef:Zo bijzonder is ze nou ook weer niet.

).
MissFreubel schreef:Die hun eigen zuur verdiende geld hebben gespaard om een goed paard te kopen en te (laten) beleren. Die geld en energie steken in een goede trainer. Die dus naast hun baan keihard trainen en al hun vrije tijd en geld er in steken. Die zich dus van onder af aan op hebben weten te werken tot hoog niveau door er dingen voor opzij te zetten. In de wereld draait een hoop om "gunnen". Ik gun het dus een self-made-ruiter het het meest.
MissFreubel schreef:Ik (met de nadruk op ik) kan niet onder de indruk zijn van Anky in de western. Tuurlijk heeft ze zichzelf bewezen in de dressuur en heeft ze er hard voor moeten werken en heeft ze het niet gratis gekregen.
Echter Anky heeft nu een nieuwe hobby (wat ze het zelf ook noemt). Het is mijn hobby ook en met mij vele anderen hier. Ik heb er echter geen bewondering voor. Ik heb wel bewondering voor de ruiters die het zelf gemaakt hebbben. Die een fulltime job hebben om deze toch wel dure hobby te kunnen bekostigen. Die hun eigen zuur verdiende geld hebben gespaard om een goed paard te kopen en te (laten) beleren. Die geld en energie steken in een goede trainer. Die dus naast hun baan keihard trainen en al hun vrije tijd en geld er in steken. Die zich dus van onder af aan op hebben weten te werken tot hoog niveau door er dingen voor opzij te zetten. In de wereld draait een hoop om "gunnen". Ik gun het dus een self-made-ruiter het het meest.
storrum schreef:Of je neemt 1x in de week of zo les, hebt zelf een paardje gefokt of onbeleerd gekocht en leert hem zelf op? (dat laatste heb ik idd bewondering voor en vind ik écht self-made).
Anders is het meer self-bought.