[WN] Anky op FNW NK 2009

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 09:56

Romkabouter schreef:
Pf jongens wat een ophef.
Het lijkt wel kermis.

Ja, ik vind het allemaal een tikkie overdreven.

Loody

Re: Anky op FNW NK 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 09:57

ojee gaat dan erg druk worden zeker?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 09:59

Dat denk ik wel Loody.

Ik vind het zo enorm over the top allemaal. Mensen: Anky is ook maar een mens en maakt zoals iedereen van brood stront. Zo bijzonder is ze nou ook weer niet.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 10:16

Ik maak van brood tosti's hoor :+

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 10:22

En vervolgens stront :D Of heb je een stomaatje? :))

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 12:08

XoNo schreef:
Zo bijzonder is ze nou ook weer niet.

:oo

:(

|(

Hoe kun je?! |(

Ik was van plan om elke keer dat Anky langskomt te gaan staan gillen en brullen en joelen en fluiten en krijsen en zulke dingen. Ik zorg dat ik al m'n Ankydekjes laat signeren (heb ik niet, maar die kunnen we straks wel op 't NK kopen he? :D ).

Njah leuk voor haar, maar verder kan 't me niet zoveel schelen waar ze wel en waar ze niet start. Ben nu wel benieuwd hoe ze 't doet, ben gewend dat ze zo strak/gespannen op d'r Salineurootje zit en hoop voor d'r dat we wat lol kan halen uit westernrijden. Persoonlijk ben ik weer bang dat westernrijden een hype wordt inclusief maneges die wat zadelmarktzadels kopen om westernlessen te gaan geven enzo.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 12:14

XoNo schreef:
En vervolgens stront :D Of heb je een stomaatje? :))

je denkt toch niet dat ie ze zelf op mag eten he >;)
wel eens naar het formaat verschil kabouter en zijn vrouw gekeken, hoe zou dat komen denk je _O- :D

ontopic, jeetje laat dat mens lekker haar hobby doen wat een ophef om niets...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 12:15

Misschien. Dat idee had ik eerst ook, maar als ze werkelijk serieus is dan zal dat wel meevallen. Denk dat het voor de promotie van het westernrijden wel goed is.

Zolang we maar niet al dat geneuzel krijgen van Anky-westernkleding :=

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 12:17

misschien is dat wel heel leuk hoor niels :)

Ben benieuwd hoe er op gereageerd word...

EstherJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 14:25

Iemand een idee op welke dag(en) ze rijdt?? Ben wel erg benieuwd, heb haar nl. al een keer zien trainen bij Rieky op stal.. En toen was het me in eerste instantie niet eens opgevallen dat zij het was.. haha ;)

Given

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 16:44

Ik ben het er inderdaad wel mee eens dat het een goede promotie voor de westernsport is!
En ik heb Anky nog nooit reining zien rijden dus ben wel heel erg benieuwd hoe ze het doet! Vind haar toch echt een goede ruiter =)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 19:30

jullie zijn met je gemiep hierover net zo erg als die dressuurmutsen die miepen over Western ... pfff
Anky westernkleding... lijkt me helemaal geweldig.

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 21:53

L2 Rookie :+

yoni1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 22:50

Lijkt mij wel grappig hoor om te zien. Tja ik zou ook wel zo'n paard willen maar ik ben gewoon jalours. Denk ook niet dat ik de knopjes zou kunnen onderhouden en zou zeker wel les moeten. Heb haar wel een keer bezig gezien op een filmpje. Vond het wel aardig toen maar geen topnivo. Maar wie weet hoe ver ze nu is getrained.

MissFreubel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 01:15

Ik (met de nadruk op ik) kan niet onder de indruk zijn van Anky in de western. Tuurlijk heeft ze zichzelf bewezen in de dressuur en heeft ze er hard voor moeten werken en heeft ze het niet gratis gekregen.
Echter Anky heeft nu een nieuwe hobby (wat ze het zelf ook noemt). Het is mijn hobby ook en met mij vele anderen hier. Ik heb er echter geen bewondering voor. Ik heb wel bewondering voor de ruiters die het zelf gemaakt hebbben. Die een fulltime job hebben om deze toch wel dure hobby te kunnen bekostigen. Die hun eigen zuur verdiende geld hebben gespaard om een goed paard te kopen en te (laten) beleren. Die geld en energie steken in een goede trainer. Die dus naast hun baan keihard trainen en al hun vrije tijd en geld er in steken. Die zich dus van onder af aan op hebben weten te werken tot hoog niveau door er dingen voor opzij te zetten. In de wereld draait een hoop om "gunnen". Ik gun het dus een self-made-ruiter het het meest.

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 07:10

MissFreubel schreef:
Die hun eigen zuur verdiende geld hebben gespaard om een goed paard te kopen en te (laten) beleren. Die geld en energie steken in een goede trainer. Die dus naast hun baan keihard trainen en al hun vrije tijd en geld er in steken. Die zich dus van onder af aan op hebben weten te werken tot hoog niveau door er dingen voor opzij te zetten. In de wereld draait een hoop om "gunnen". Ik gun het dus een self-made-ruiter het het meest.

Ik weet bijna zeker dat Anky ook al een poos geld stopt in de lessen bij Rieky...
Ik zie het toch als promo voor de westernsport, en daarmee ook voor de quarter. En IK vind het heel leuk dat ze dat probeert. En ook wel logisch dat ze een goed paard uitzoekt cq aangeboden krijgt, iemand van haar kaliber (sporttechnisch gezien) kan natuurlijk niet met een of andere aggenebbisch knol aankomen :+
Voor haar 'eigen' sport gebruikt ze ook het beste materiaal.

En wat is een self-made-ruiter? Als je maar geld genoeg hebt en je koopt een kant en klaar paard en je laat je trainer hem het grootste gedeelte van de week rijden en op de show opwarmen en dan stap je er zelf op om te showen?

Of je neemt 1x in de week of zo les, hebt zelf een paardje gefokt of onbeleerd gekocht en leert hem zelf op? (dat laatste heb ik idd bewondering voor en vind ik écht self-made).
Anders is het meer self-bought. ;)

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 13:36

MissFreubel schreef:
Ik (met de nadruk op ik) kan niet onder de indruk zijn van Anky in de western. Tuurlijk heeft ze zichzelf bewezen in de dressuur en heeft ze er hard voor moeten werken en heeft ze het niet gratis gekregen.
Echter Anky heeft nu een nieuwe hobby (wat ze het zelf ook noemt). Het is mijn hobby ook en met mij vele anderen hier. Ik heb er echter geen bewondering voor. Ik heb wel bewondering voor de ruiters die het zelf gemaakt hebbben. Die een fulltime job hebben om deze toch wel dure hobby te kunnen bekostigen. Die hun eigen zuur verdiende geld hebben gespaard om een goed paard te kopen en te (laten) beleren. Die geld en energie steken in een goede trainer. Die dus naast hun baan keihard trainen en al hun vrije tijd en geld er in steken. Die zich dus van onder af aan op hebben weten te werken tot hoog niveau door er dingen voor opzij te zetten. In de wereld draait een hoop om "gunnen". Ik gun het dus een self-made-ruiter het het meest.

Dat proces heeft ze al eens doorlopen... Alleen dan binnen de dressuur...

soflo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 14:18

ik vind het super dat ze het doet, en ben ook zeer benieuwd wanneer ze moet rijden, ze kan ook nog voor de Trophy gaan vrijdag avond .

MissFreubel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 17:09

storrum schreef:
Of je neemt 1x in de week of zo les, hebt zelf een paardje gefokt of onbeleerd gekocht en leert hem zelf op? (dat laatste heb ik idd bewondering voor en vind ik écht self-made).
Anders is het meer self-bought. ;)

Inderdaad vind ik dit dus bewonderingswaardig. Mijn stelling ging ook niet over of ze wel of niet goed genoeg is. Ik heb het over bewondering voor iemand hebben.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 22:44

Nou maak je borst maar nat..

Straks ook ankypads voor de westernzadel :))

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 15:58

Ben benieuwd.. :)

Een kennis van ons had een paar kaarten gewonnen, zodat we zaterdag naar Anky konden ofzo? Dat je in haar stallen mocht kijken enzo zei hij.. Aan de ene kant wilde ik wel gaan, voor Whiz! Maar aan de andere kant heb ik geen zin om helemaal daarnaartoe te rijden om 1 paard te zien als er hier ook een paar toppers staan waar je van droomt.. :')

Ben écht benieuwd hoe ze het gaat doen, goeie promo áls ze het 'goed' doet :)

Yvonniej: Neeeeeeeee! }> :P

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 18:11

Yvonniej schreef:
Nou maak je borst maar nat..

Straks ook ankypads voor de westernzadel :))

Met bijpassende beschermers en jasjes ;)

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 14:12

[ON] Eerste wedstrijd reining voor Anky van Grunsven zit er op

Ze was heel nerveus.
De stop na de run-in was wat geforceerd. Na de back-up was er niet voldoende buiging om de spin in te zetten (ze hield 'm te vast -- zenuwen?) en daardoor ging hij wat heen en weer en achterwaarts stappen. 2e spin ging veel beter. Ze had wel over-en onderspins.
De snelle cirkels waren met lef gereden. (is ook wel een coole ruin hoor!!)
Laatste stop kon ze / durfde ze 'm wel wat los te laten.
Al met al te zien dat ze wat krampachtig reed en dat leidde tot veel foutjes.
Ze had - geloof ik - een 124 (niet voldoende voor de finale)

Wel apart om d'r zo dom-die-dom door de kantine te zien lopen in d'r roze westernblouse en westernlaarzen ;)

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 20:38

Volgens de parkeerwachten had ze een Haflinger mee. 8-)

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 20:56

tones schreef:
Volgens de parkeerwachten had ze een Haflinger mee. 8-)

8-) _O-
volgende keer dan maar een quarter meenemen ;)