[WN] quarterhorse met dressuurervaring

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 21:47

_Anneke_ schreef:
dankje! :o ze is nog jong dus ben benieuwd hoe ze zal uitgroeien, ik denk dat ze nog wel lichter wordt :P

Ze is hier trouwens wel iets donkerder doordat de foto binnen is genomen en doordat ze bezweet is, normaal heeft ze meer dit kleurtje:
http://94.100.116.37/718800001-71885000 ... _E4YD.jpeg

Oei nog mooier kleurtje !!
Grey ?

_Anneke_

Re: quarterhorse met dressuurervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 21:58

Jup :)

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 22:01

_Anneke_ schreef:
Jup :)

Grappi zit net je blog te lezen en herriner me nu ook dat je haar toen op het foto topic heb voorgesteld
Gekcoht toen bij EG ? toch ?
Was je al een tijdje kwijt op het western forum
Ga lekker western rijden meid, daar is ze geschikt voor !!!!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 22:04

hahaha ga ik ook doen hoor ;)
Dit was gewoon ff uitproberen, was al verrast dat ze het zo leuk deed :P Maar western is echt meer voor haar :+:

Heb haar idd gekocht bij EG maar sta tegenwoordig op een andere stal en heb ook geen les meer van hem ;)

Binnenkort komt er weer een topicje van haar op bokt :P dus iets om naar uit te kijken, want ze is heel uit vooruit gegaan :)

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 22:10

_Anneke_ schreef:
hahaha ga ik ook doen hoor ;)
Dit was gewoon ff uitproberen, was al verrast dat ze het zo leuk deed :P Maar western is echt meer voor haar :+:

Heb haar idd gekocht bij EG maar sta tegenwoordig op een andere stal en heb ook geen les meer van hem ;)

Binnenkort komt er weer een topicje van haar op bokt :P dus iets om naar uit te kijken, want ze is heel uit vooruit gegaan :)

Leuk !!!
Heb zelf een tijdje op een zoon van DD gereden
Heerlijk dier !!!!!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 22:30

Okee wat leuk zeg!
ik heb deze zomer in de states een quarter gereden met de zelfde opa, en die had ook een karakter die erg op die van mij lijkt, dus dat is wel grappig!

Ik heb hier op bokt trouwens maar erg weinig bokkers gezien met een nakomeling van DD..

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 07:10

Duran heeft er 1

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 13:18

Ik rijd met mijn amerikaanse appaloosa ( waar ook quarter inzit ) dressuurwedstrijden. Tja, gewoon netjes rijden dan red je het wel. Net als de overige deelnemers eigenlijk :-) Z dressuur kun je er best mee halen, althans, dat werd mij verteld toen ik een keer met hem ben wezen trainen bij tineke bartels :D

Ti_Amo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 22:51

zie je dat het wel kan!

ik wist het wel ;)

haha ben hard aan het nadenken over een quarter!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:03

Ti_Amo schreef:
zie je dat het wel kan!

ik wist het wel ;)

haha ben hard aan het nadenken over een quarter!

Ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn quarter, het zijn echt super paardjes, ze kunnen in prencipe alles wel.. maar ze zijn natuurlijk wel meer gefokt voor de western.
Maar waarom ga je niet eens western proberen? O:) want als je een wedstrijdpaard in de dressuur wilt, kun je denk ik toch beter iets als een kwpn nemen ofzo ;)

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 12:52

cornelie schreef:
Ik rijd met mijn amerikaanse appaloosa ( waar ook quarter inzit ) dressuurwedstrijden. Tja, gewoon netjes rijden dan red je het wel. Net als de overige deelnemers eigenlijk :-) Z dressuur kun je er best mee halen, althans, dat werd mij verteld toen ik een keer met hem ben wezen trainen bij tineke bartels :D

Hier een filmpje van een amerikaanse appaloosa aan het dressuren *D

http://www.youtube.com/watch?v=s5r7Cz4N-f0

Seppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 20:48

Hola, Storrum, die kan draven zeg!!!

Chavalli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 20:34

ja, ik rijd wel officiele knhs dressuurwedstrijden met mijn quarter horse. Volgende week start ik voor het eerst in de L1.

FindingJack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 21:38

Omdat we onze Am.Appaloosa hengst, na een behandeling van een osteopaat, dressuurmatig moesten rijden bleek dat het hem nog niet eens slecht afging. Iedereen was er van onder de indruk dus eigenlijk rijden we hem nog steeds zo. Hij is nu 4 weken zo gereden en afgelopen zondag is hij gestart, voor de lol, in de B. Hij deed het super en was 1ste met 192 punten!! Heel trots zijn we op hem natuurlijk en als ik dat filmpje zie van die Am.Appaloosa op hoog niveau!! :z
Op deze foto heeft hij nog een slof om omdat hij zich erg sterk maakte met andere paarden in de bak. Die gebruiken we inmiddels niet meer. Maar hij is leuk!!!!
Afbeelding

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 08:11

Bokker Savvy heeft een quarter waarmee ze een paar jaar geleden ook dressuur reed, ze reed toen L2.

Pasterza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 22:07

Jaren geleden werd Marjolijn Spaans met haar quarter Hazel kampioen tijdens de NK dressuur. Stond ooit een artikel van in de Bit maar staat nergens vermeld in welke klasse dat was, misschien dat iemand dat weet? Tijdens die wedstrijd werd er gevraagd of die pony anabolen kreeg omdat ie er niet uitzag als een 'gewone' dressuurpony :D
Later is ze overgestapt naar het western rijden.