Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
arm pony bestand in Nederland
spatter schreef:ik vermoed dat de huidige eigenaren van dit paard ook niet erg blij zijn met dit filmpje
ze zullen toch gehoopt hebben dat hun paard extra in de kijker gereden zou worden, maar vast niet op deze manier
paard zal ook niet weten wat hem overkomt![]()
als al die kleine meisjes haar gaan nadoenarm pony bestand in Nederland
MariekeB schreef:@Western krijgt veel (positieve )aandacht en dat lijkt me altijd goed.
Ik kan me je standpunt wel goed voorstellen overigens. er zijn er vast bij die nu alla anky gaan Westernrijden.
Dat doen ze ook bij de dressuur. elke voordeel heb zijn nadeel helaas

Ik kan het alleen maar jammer vinden dat ze niet op snaffle'tje rijdt en dat ze (denk ik) zo zenuwachtig was... Sonja schreef:Ik denk dat Anky zelf ook niet heel blij is met dit filmpje. Ik denk dat 't mens gewoon strontzenuwachtig was, en dat kan ik me voorstellen want zij kan werkelijk nérgens meer eens gewoon anoniem een proef totaal verzieken, zoals wij allemaal al zo vaak gedaan hebben en nog steeds doen.
Het argument dat mensen haar nu na gaan doen daar kan ik alleen maar heel hard om lachen. Ik kan je hele stallen aanwijzen die stom op teugels zitten te tikken en grof zitten te bumpen omdat hun tweederangs goeroe die er lesgeeft dat zo doet. Maar nu het om Anky gaat in plaats van om pakweg een Henk, Walter, Jurgen of Dennis is het ineens oooooowwwwww zo fout?![]()
Nee, ik had er ook meer van verwacht na zoveel jaren les van niet de minste. Maar om nou meteen zo hard te oordelen... Ik ga wel lekker rijden in die tijd, kan ik over een paar jaar misschien m'n eigen filmpje ernaast zetten en 'r een mailtje sturen met 'meid zo begon ik ook, maar kijk nu eens! Doorzetten hoor!'Ik kan het alleen maar jammer vinden dat ze niet op snaffle'tje rijdt en dat ze (denk ik) zo zenuwachtig was...
, maar zou het niet zo zijn dat ze met haar showervaring haar zenuwen toch wel controleerbaar heeft?ikdoemaarwat schreef:MariekeB schreef:@Western krijgt veel (positieve )aandacht en dat lijkt me altijd goed.
Ik kan me je standpunt wel goed voorstellen overigens. er zijn er vast bij die nu alla anky gaan Westernrijden.
Dat doen ze ook bij de dressuur. elke voordeel heb zijn nadeel helaas
dit filmpje geeft absoluut geen positieve aandacht
en ja dat er heel veel ruiters nou ala anky western gaan rijden, dat mag van mij weg blijven
ik heb liever mensen in de sport die het ook echt leuk vinden dan alleen maar om anky na te apen
en apen ze nou iemand na die het goed doet dan juich ik het toe
maar dit.......nee
anky heeft misschien de top in de dressuur gehaald en dat deed ze goed, dan kan ze in mijn ogen beter: of terug gaan de dressuur in, of zorgen dat ze het goed gaat leren
(en met zulke naamsbekendheid en poen kan je aardig wat lesjes betalen! en met die ervaring die ze heeft zou ze snel moeten leren)

Sonja schreef:Gaat ze naar de andere kant van de wereld om van ons gezeik af te zijn, nóg niet goed...
....
maar dan had ze daar ook een kleine show kunnen rijden, geen mens die haar daar herkent had in western outfit