quarterH schreef:FaderSmid: no offence maar je stelt vragen maar geeft ook je mening terwijl je volgens mij niet heel veel van reining weet toch? of heb ik dat mis?
Hoe weet jij zo zeker dat ik niet veel van reining (western riding) af kan weten? Het is makkelijk een ander achter de computer te onderschatten, een makkelijk gemaakte fout.
ik denk juist dat het ook goed is als de 'mindere reiningruiters' plates erop hebben (zie je gelinkte topic) omdat juist zij de techniek niet voldoende hebben, maar toch koste wat kost willen stoppen en als er dan ook nog geen plates onder hangen gaat het finaal mis.
kijk, natuurlijk is de ideale situatie dat deze mensen dan helemaal niet stoppen maar dat is helaas geen realistisch doel. waarom dan niet die arme paardjes zoveel mogelijk nog beschermen door er iig plates onder te doen?
Beter is dat die ruiters goede begeleiding en les hebben, dan er maar even beslaan met sliding plates zodat die maar even sliding stops kunnen showen.
mijn vraag aan jou, wat is het nadeel dan van plates tov normale ijzers? dus waarom zou je ze NIET eronder doen? (vergeleken met normale ijzers achter)
Dezelfde nadelen als normale ijzers en onnodig beslaan.
Asyaa schreef:@quarterH
Ik zie nergens in de posts van FaberSmid in dit topic dat hij tegen sliding plates is.
Ben ik ook niet, maar tegen onnodig beslag wel.