[WN] westernruiters omgeving emst

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 16:04

Ik heb werkelijk geen ideeeee waar je dan precies zit, want dat is minstens 5 km van ons vandaan :P . Ik zit in Heerde ;-) en kom regelmatig op DE stal in Emst. Ik heb in het begin ook in Emst gelest, maar had de mazzel dat die geweldige lesgeefmeneer ook wel bij mij aan huis wilde komen, zodat hubbie ook bij hem kon gaan lessen :-) . Vickelientje met haar Paintje zit bij mij om de hoek, dus je ziet: een zeer grote concentratie westernruiters binnen een straal van een paar kilometer! Welkom in de regio :D !!

Hier in Heerde hebben de Horsthoekruiters een goede buitenbak waar je naar hartelust in kunt rijden als je lid bent, maar er zit vast wel iets dichter bij jou in de buurt waar je tegen betaling terecht kunt.

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:59

Op de hoek Paalbeekweg/ Tongerenseweg (bij de rotonde) zit een binnenbak die gehuurd kan worden. Misschien eens even bij die mensen langs?? Ik weet dat er veel mensen daar de bak afhuren, :D .
Ik heb de bak de laatste jaren daar niet meer gebruikt, ik gebruik de zandpaden, :P .

Echt........wat een western- enclave hier inmiddels he?!?

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 06:05

Jaaaaa :D ik meld me ook even! Ik woon in Heerde met m'n Paint jaarling, een fjord en een shet.
Ik ben de (bijna) buurvrouw van Mac :P en ik ben ook regelmatig te vinden op de stal in Emst :j
Welkom!

HowdyRowdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-09 06:44

FlyingHigh, bedankt voor de tip! Ik rij er vaak langs, maar zie daar eigenlijk nooit mensen lopen...
Maar ik ga deze week maar eens overal langs en vragen...
Ik ben echt verbaasd hoeveel westernruiters er hier zitten! Kenne jullie elkaar ook allemaal (behalve dan de groep van Vossenbroek)?
Voel me gelijk een stuk minder eenzaam zo op de veluwe :P

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 07:39

HowdyRowdy schreef:
Kenne jullie elkaar ook allemaal (behalve dan de groep van Vossenbroek)?

Ehhhh ... JA :D
En er zitten er nog een paar hoor hier! Zelfs een westernzadelmaker (Herman) ;-) .

Anoniem

Re: westernruiters omgeving emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 08:07

:j Idd, we kennen elkaar allemaal! :D

kidding

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 12:32

[quote="HowdyRowdy"]FlyingHigh, bedankt voor de tip! Ik rij er vaak langs, maar zie daar eigenlijk nooit mensen lopen...

Lagen we zeker weer te slapen :Z :D :D

Afbeelding

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 12:40

HowdyRowdy schreef:
Ik ben echt verbaasd hoeveel westernruiters er hier zitten! Kenne jullie elkaar ook allemaal (behalve dan de groep van Vossenbroek)?

Oh dear............ }> ...........grapje...............JAAAAA, we kennen elkaar allemaal en weet je wat ook nog heel erg leuk is?!? We vinden elkaar ook allemaal heel lief, leuk en laten elkaar compleet in de waarde, +:)+ !
Een heerlijke groep met mensen (die westernrijden/ -showen) dus in je omgeving!

Maar uhm, vertel eens wat meer over je jonge quarter en over jezelf? Je profiel is zo leeg, ;) .

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 13:59

HowdyRowdy schreef:
FlyingHigh, bedankt voor de tip! Ik rij er vaak langs, maar zie daar eigenlijk nooit mensen lopen...
Maar ik ga deze week maar eens overal langs en vragen...

Dat vond ik ook zo leuk toen ik hier kwam wonen :D (ik woon hier nog maar 2jaar)
Ik wil hier ook niet meer weg!!

HowdyRowdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-09 19:56

Ja klopt, mijn profiel is nog helemaal leeg... Heb nog niet de tijd gehad om te bestuderen hoe ik foto's etc moet toeveoegen maar zal er binnenkort es even mee aan de slag gaan!
Ik heb een quarter merrie, vader Burnt Starlight, kleur buckskin/dun. Heb d'r nog niet zo lang, een maand of vier nu...
Ik rij sinds ongeveer twee jaar western nu, daarvoor altijd engels gereden. Ik woonde hiervoor in het hoge noorden en heb daar gelest bij de Silver Ranch (Kelly & Gaby de Leeuw).
Nu dus sinds kort een eigen quartertje waar ik grote toekomstdromen mee heb :z :z

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:21

Hier een grensgeval, woon in Epe, ben vaak in Emst :D

Ben erg benieuwd naar je paard.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:45

Ik heb ook nog en tijdje bij Gaby gelest +:)+
Mijn paardje is pas sinds maart onder het zadel :)