Ze hebben overigens ook het kopietje van haar papieren van haar staldeur meegenomen voor één of andere reden. Ook daar kun je niets mee. Je kunt sowiezo niets met een gestolen paard.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:O jakkes, als ze maar niet gaan proberen om losgeld te vragen ofzo. Soort paardenontvoering.... (is dat uberhaupt al eens voorgekomen)

XoNo schreef:Geen idee, we hebben nog niets gehoord in ieder geval.
Ze hebben overigens ook het kopietje van haar papieren van haar staldeur meegenomen voor één of andere reden. Ook daar kun je niets mee. Je kunt sowiezo niets met een gestolen paard.
Errug leuk paard trouwens, die It's Another Footwork!
. Sher's pedigree hangt wel naast haar stal, maar gelukkig staan er bij haar in het rijtje een paar dekhengsten die veel meer waard zijn. Ik denk dus niet dat ze dan Sher mee zouden nemen 
) maar als ik weer nieuwe inkt heb zal ik hem wel ophangen op de manege! Trinity schreef:Geen zwartmakkerijen gewoon normaal doen.
Deze grote westernstallen kennen de betere paarden waarschijnlijk en herkennen een paard wel als het binnenkomt. Of ze stellen geinteresseerd vragen. Bovendien: een gestolen paard zou ik niet snel op een bekende westernstal neerzetten, zeker niet voor langere tijd. En een box vragen voor een paar dagen, terwijl het signalement van dit paard al overal bekend is, is ook behoorlijk riskant, lijkt mij.
Verder wilde ik dit topic heeel graag openhouden, dus laten we weer ontopic gaan