Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Munnie schreef:Daarom heb je dus ook verschillende maten kwa dekens en zou een Quarter eerder een grotere deken nodig hebben voor zijn schofthoogte?
Munnie schreef:Ik vind een Quarter vanaf de 1,58m dus ook gewoon een paard maar ze zitten er onder dus gewoon een pony.
Munnie schreef:Authentic jij vergelijkt nu een paard met een pony..

Munnie schreef:HumbleTalent. Ik zie het verschil ook wel maar waarom zou een Quarter dan een hele speciale deken moeten (en andere zijn echt niet goed) Hoewel die KWPN een maatje 215 had en mijn eigen paard een 195 kan toch ook prima hoewel ze totaal anders zijn?

Munnie schreef:Aurhentic wist je dat je met een Quarter ook zou kunnen springen of dressuren? NEEEEE ECHT WAAR
ik vind dat je een leuk paard hebt maar niks overdreven aan. Daarbij vind ik het ook niet echt een probleem dat iemand zulke dekens koopt als ze goed zitten is het toch super? Maar ik vind het zo van ja ik heb een Quarter. Net of als het een apart soort is.
Maar heb jij dan een speciale hoefsmid omdat je paard anders geen Quarter hoeven heeft?
Het gaat niet over quarter hoeven maar over slidingplates die NIET elke hoefsmid eronder zet.
Ik heb trouwens echte vrouwen voeten.
Calemity_Jane. Ik probeer gewoon een discussie te voeren die nooit niemand aan gaat met mij. Dus misschien kan jij wat nuttigs gaan doen?
HumbleTalent. Ik zie het verschil ook wel maar waarom zou een Quarter dan een hele speciale deken moeten (en andere zijn echt niet goed) Hoewel die KWPN een maatje 215 had en mijn eigen paard een 195 kan toch ook prima hoewel ze totaal anders zijn?