Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
* trots*
komen veel goede reacties vanaf.Loes'sCorner schreef:Miranda
Bouterse is idd aan te radenkomen veel goede reacties vanaf.
Met een tink kun je goed western rijden, mijn vriendin doet het ook, maar......ze zijn over het algemeen wat trager omdat ze vaak wat grover gebouwd zijn daardoor kunnen ze wta moeite hebben met bv de reining, maar het kan wel.
Ik heb een haflinger die flink wat in het bloed staat en merk dat hij het goed kan.....nu ik nog haha!
Maar jij hebt wel een mooie luxe tinker dus wie weet is reining ook nog wel wat voor je in de toekomst, maar pleasure en trail zijn ook erg leuke takken om te beoefenen.

Loes'sCorner schreef:EmmaK en thillie:
als jullie de context in mijn post begrijpen lezen jullie ook dat ik ze niet over een kam scheer zo noem ik een voorbeeld van de tink van mijn vriendin
Maar over het algemeen als je de zwardere types hebt die hebben wat meer koudbloed en die zijn niet gemaakt op snelheid maar op kracht, en dat is prima maar dat maakt ze iets minder geschikt voor bijvoorbeeld reining maar andere onderdelen kunnen ze dan weer juist heel netjes.
Niet alle rassen zijn geschikt voor reining, en als ze niet geschikt zijn dan haal je zelfs met de juiste training dat niveau niet maar ik geloof ook helemaal niet dat dat is wat TS wil dus we gaan off-topic.