Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Elliebelle schreef:Haha zo ver zou het wel niet komen denk ik, maar ik blijf dromen!
) je reis en je verblijf (en wat de eigenaar van het paard wilt maar veel amerikanen staan hun paard wel voor je af voor zo'n show) dat is een stuk voordeliger dan je eigen paard overvliegen etc...
Dus goed je best doen!
Pienb schreef:ik zag gisteren de reining zag er erg netjes uit!
franscisca en (hoe heet haar zus ook alweer?) en Doug Allen showden vroeger ook altijd veel op de grote duitse shows. was altijd beetje fan ze.... altijd supermooie paarden, outfits en die enorme trailer.... en hadden toen ook vaak een shop mee op de shows, heb nog mn hoed van hun.
toen alle showkleding van mij daar gekocht![]()
dalijk om een uur of 3 begint het! de showmanship!
) gewoon vanuit de uk met 2 eigen (nouja mamas) paarden naar texas voor het wk!Pienb schreef:iemand aan het kijken? zag net een meisje in rood met groot zwart /donkerbruin paard. erg mooi (ookal stoekte het beeld soms dus kan zijn dat ik misschien iets gemist heb)
Pienb schreef:ik denk t.... nee jongen niet gezien, zit tussendoor stiekum te kijken![]()
ja erg mooie combi's bij.
wat opvalt vergeleken met hier is dat alles direct en vloeiend gaat.
de eerste drafpas van paard is de eerste drafpas van begeleider enz enz. je ziet amper signalen die ze geven met de ketting ed.
dit is echt showmanship!
ik deed vroeger echt ieder been neerzetten precies.
nu heb ik geleerd alleen links voor en links achter te doen en niet signalen 'voet naar voren' of 'voet naar achteren' maar gewoon 'voet bewegen/recht zetten'.
is het een beetje te volgen wat ik zeg?
Hoelaat is de horsemanship ongeveer denk je? Ik moet mijn eigen paard ook nog doen tussendoor
Pienb schreef:ja precies en op de 'nieuwe' manier doe je maar 2 benen en weet ie gewoon voor is voren rechtzetten en ketting naar achter is achter rechtzetten.
nee dat lijkt me ook niet de bedoeling.... zo heb ik een keer een aqha europeese medaille door mn neus geboord gekregen omdat ik niet zag dat mn paardje achter niet vierkant stond...echt heeel stom!! (maar toch nog een 4e en 7e plek haha)