Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen maar omdat ze geen QPA hebben?

Have fun!!

Niels schreef:Dat begrijp ik heel goedKijk, op lager niveau kan je natuurlijk meedoen. Maar ik viel vooral over de opmerking dat het met elk paard kan. Dat is gewoon niet zo.
En mijn merrie zal (op dit moment) niet het hoogst haalbare niveau halen. Maar dat is voor mij geen probleem. Ik wil juist door met haar in een andere organisatie te showen, ook andere dingen leren. 
Ik zal wel begrijpen dat mensen in het begin zeker raar zullen opkijken maar dat zal meer komen doordat ze niet weten wat ze er mee moeten.
Ze staan gedeeltelijk in verhouding tov het hoofd van mijn paard. Maar ik denk dat ik dat dan zal zien als ik in de showring van de WRAN sta

Het enige verschil is bij de 1ste kan je alleen met een 100% AMHA showen, bij 2de kan je ook met een niet AMHA paardje showen 
Niels schreef:MissPK: Ik gun het haar van harte dat ze een leuke dag heeft. En dat kan ook bij de wran (zeker l5/l3).
Maar het is gewoon niet waar dat elk paard geschikt is voor showmanship, dat is mijn punt. Ik vind showmanship een saaie discipline en het mag wat mij
MSQuincyTE schreef:[***] schreef:MissPK: Ik gun het haar van harte dat ze een leuke dag heeft. En dat kan ook bij de wran (zeker l5/l3).
Maar het is gewoon niet waar dat elk paard geschikt is voor showmanship, dat is mijn punt. Ik vind showmanship een saaie discipline en het mag wat mij
Dan mogen ze van mij de reining afschaffen omdat ik het niet mooi vind![]()