Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vergeefse moeite lijkt mij.
 Vergeefse moeite lijkt mij.                                                         

Sann_e schreef:Ja ik vond het gewoon heel jammer dat het zo moest.
Regina organiseert normaal zulke goede en leuke wedstrijden!
En deze locatie was verder gewoon helemaal geweldig.
Wij hebben bij ons op stal 2 buiten bakken, 1 van 20x40 met witzand en 1 van 45x70 met zwartzand een hele goede bodem.
Wij willen deze zomer een leuke onderlinge wedstrijd voor iedereen organiseren, dit lijkt mij dan toch beter dan 2 geweldige binnenbakken maar met zo'n bodem!

catalyst1 schreef:Ik had dus besloten me uit te schrijven,want de gezondheid van mijn paard gaat voor alles, en om mijn paard te schoolen,kies ik liever een locatie die dichter in de buurt is en een stuk goedkoper en waar ik WEL kan stoppen.
Na ruim een uur van onduidelijkheid,bleek dat uitschrijven geen optie was.Het WRAN bestuur was gebeld en een ieder die niet startte ( en dus ook geen inschrijfgeld zou betalen) kon de deelname aan het NK wel vergeten
Sann_e schreef:Ja ik vond het gewoon heel jammer dat het zo moest.
Regina organiseert normaal zulke goede en leuke wedstrijden!
En deze locatie was verder gewoon helemaal geweldig.
Wij hebben bij ons op stal 2 buiten bakken, 1 van 20x40 met witzand en 1 van 45x70 met zwartzand een hele goede bodem.
Wij willen deze zomer een leuke onderlinge wedstrijd voor iedereen organiseren, dit lijkt mij dan toch beter dan 2 geweldige binnenbakken maar met zo'n bodem!

catalyst1 schreef:Ik vind trouwens ook dat een wedstrijdleiding hier duidelijk over moet zijn.Ik vind het, als L2 ruiter, na 2 jaar wedstrijden rijden nog moeilijk om een bak in te schatten.Ik kan me voorstellen dat je als L3 ruiter niet goed kan inschatten wat zo'n bak met je paard doet. Ik heb zelfs al van iemand gehoord dat ze niet eens tapijtsnippers had zien liggen ( geen reiner gelukkig).