[WN] Aktieve showcarrière Pooh over...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 13:22

Natascha, ik ken je niet anders dan dat je altijd denkt aan het welzijn van je dieren dus deze beslissing verbaast me dus niet. Jammer vind ik het, maar dat is gewoon omdat ik Pooh altijd zo'n vreselijk mooie merrie heb gevonden en ik zal haar aanwezigheid daarom missen.

Maar ik weet ook als geen ander dat jouw mooie Sooty inmiddels 3 is en dat je daar heel langzaam aan mee aan het beginnen bent en dat ze het super doet!! En met de klasse waarmee jij en Dion de jonge paardjes klaarmaken voor het werk, kan dat alleen maar heel goed gaan.

En de baby in de buik, tsja 8-) volle broertje of zusje van Sooty :9 :9 (maar hopelijk voor Natascha nu met minimaal 1 vlekje op een juiste plaats).

Liefs, Paulus en Gies

XXsmokeyXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 13:28

Jeetje Natacha
Keek altijd met veel respect en bewondering naar jullie. Pooh is een supper verschijning :D
Vind het supper knap dat je aan het welzijn van je paard denkt weet ook niet anders van jou ;)
Knap dat je de belissing hebt genomen dr lekker veulentjes laten krijgen is ook leuk. Jah ben een Sooty fan :o
Hoop dat je met Sooty veel plezier bleeft met showen ;)

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 15:01

@ iedereen: Wat een lieve reacties allemaal, dat doet me goed. Bijna iedereen ken ik persoonlijk, zie jullie als mijn western-vrienden en dan is jullie begrip en steun heel waardevol.
Het is inderdaad een moeilijke beslissing geweest. Want als Pooh er zin in heeft, doet ze het ook heel goed. Maar het werd net een muntje opgooien: doet ze het wel of doet ze het niet.... en soms ècht niet (hè Jos, Romk en Susan, jullie weten dat voorval in Winschoten ook nog wel). Ik denk dat dit voor ons juist is.

@ nice_cowgirl: zoals Gisela al schrijft gaan we voor een volle broer of zus van Sooty, dus ook deze keer krijgt Pooh een veulentje van Ace (Peppy Dun It Chex). Ik hoop nu op een regular. Sooty is helemaal perfect en daar ga ik heel veel lol mee hebben, maar nog een paardje erbij, dan graag een vlekje. :9
@ Finnie: graag :j , kaarsje branden?

@ vrolijk: Ja, dat "bin there, done that" gevoel hadden we samen al, hè! Het zijn 2 echte zussen wat dat betreft. Ook jij bent met Quincy bijna op dit punt. Ik wens je nog een spetterend showseizoen om het af te sluiten +:)+

@ Gisela: ik ga nu lekker met Sooty "spelen". M'n best er voor doen dat we samen ver komen. Op het gemakje. Misschien worden we ooit zo goed dat ze ons ook bij de uitgang van de showarena opwachten en m'n prijs vragen, net als bij papa Ace. :D (moeten ze wel een hééél grote zak met centjes meenemen hoor!)

Ik laat jullie het hier natuurlijk direct weten als het veulentje er is!!

Finnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 18:38

Zou deze blauwe kaars met vlekjes helpen??!! :D

Afbeelding

nice_cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 18:49

Oke wat gaaf! Ace is geweldig:P:P
Pooh hoeft ook niet zo lang meer toch?? Ik zal voor je duimen op een vlek!!
Xxxx Shannon

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 19:28

Jammer Natas, maar zo te lezen heb je een goede beslissing genomen! Ik ken je paard niet zo goed (zit niet bij de Paints) maar ik wens je nog vele gelukkig jaren met haar +:)+

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 23:07

Mooie keuze :j
En met zulke kinders als Sooty gaat ze een pracht carriere tegemoet ;)

johanna29

Re: Aktieve showcarrière Pooh over...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 07:16

Hoi Natascha,

Jammer, maar wel heel begrijpelijk.
Ik kan mij nog heel goed jullie eerste NK in Marieenheem met haar herrinneren. Pooh vond de slagboom bij de ingang van de bak wel heeeeel erg eng!! Wat een hittepetit was ze toen. Door jouw eindeloze geduld is het je toch gelukt en heb jullie een paar geweldige proeven laten zien!!!!!! TOP!!!
Zoals het er nu naar uitziet gaat Pooh schitteren in haar nieuwe cariere, heel veel succes!!

gr. johanna

chery

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 08:51

Ik ben nog niet zo lang in het westernwereldje, maar in die korte tijd heb ik je wel een paar keer gezien op wedstrijden. Ook bij de clinic van bill fleming heb ik je mogen ontmoeten. Maar wat een behaalde resultaten!!! Echt super!!! je hebt gelijk dat je aan het welzijn van je paardje denkt. En een Ace baby, ik ben heel benieuwd!!!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 12:38

Diep respect voor je beslissing. En je hebt in elk geval een mooie sportcarriere samen om op terug te kijken :-)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 21:09

Hee Natascha
Had het niet verwacht, maar respect voor deze besissing.
Erg jammer, maar zo te lezen is het de juiste beslissing geweest.
Heel veel plezier met je "wacht-op- Pooh-baby" vakantie.
Ik hoor het wel wanneer er een prachtig veulen geboren is.

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:56

Wat een mooi paard :~
Respect dat je naar jouw paard luistert
Jullie hebben een schitterende lijst van behaalde resultaten +:)+

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:12

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 16:14

Ja, soms had Pooh idd wel wat weg van Truus de Mier ("tuuterdetuut") maar doordat ze zo goed getraind was, maakten jullie er eigenlijk wel altijd wat moois van. Ik kan wel begrijpen dat je dit niet meer voor jouw of haar lol gaat doen. Voor haar show record hoeft het al helemaal niet meer; die is zo al indrukwekkend genoeg. Jullie gaan vast net zo veel genieten van haar als fokmerrie :j !

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 12:15

Gut, lees het nu pas. Hoe moeilijk de beslissing ook geweest zal zijn (believe me, I know, ik heb een soortgelijke beslissing moeten nemen maar bij mij was't net andersom... een showpaard maar zelf de lol van het showen kwijt), het siert je dat je voor je paard hebt gekozen.
Pooh zal haar nieuwe carriere als mama geweldig vinden en je vast nog een paar mooie kinders geven. Zeker weten dat we van Natascha nog heel veel gaan zien en horen.
Succes en vooral veel plezier! ;)