@ iedereen: Wat een lieve reacties allemaal, dat doet me goed. Bijna iedereen ken ik persoonlijk, zie jullie als mijn western-vrienden en dan is jullie begrip en steun heel waardevol.
Het is inderdaad een moeilijke beslissing geweest. Want als Pooh er zin in heeft, doet ze het ook heel goed. Maar het werd net een muntje opgooien: doet ze het wel of doet ze het niet.... en soms ècht niet (hè Jos, Romk en Susan, jullie weten dat voorval in Winschoten ook nog wel). Ik denk dat dit voor ons juist is.
@ nice_cowgirl: zoals Gisela al schrijft gaan we voor een volle broer of zus van Sooty, dus ook deze keer krijgt Pooh een veulentje van Ace (Peppy Dun It Chex). Ik hoop nu op een regular. Sooty is helemaal perfect en daar ga ik heel veel lol mee hebben, maar nog een paardje erbij, dan graag een vlekje.
@ Finnie: graag
, kaarsje branden?
@ vrolijk: Ja, dat "bin there, done that" gevoel hadden we samen al, hè! Het zijn 2 echte zussen wat dat betreft. Ook jij bent met Quincy bijna op dit punt. Ik wens je nog een spetterend showseizoen om het af te sluiten
@ Gisela: ik ga nu lekker met Sooty "spelen". M'n best er voor doen dat we samen ver komen. Op het gemakje. Misschien worden we ooit zo goed dat ze ons ook bij de uitgang van de showarena opwachten en m'n prijs vragen, net als bij papa Ace.
(moeten ze wel een hééél grote zak met centjes meenemen hoor!)
Ik laat jullie het hier natuurlijk direct weten als het veulentje er is!!