Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Niels schreef:De oude indeling was prima Pien. Beginner, Amateur, open en youth (dat werd alleen heel weinig uitgeschreven maar je kon dan in de AM of beginner). Helaas is dat nu niet meer zo.

Romkabouter schreef:Niels schreef:De oude indeling was prima Pien. Beginner, Amateur, open en youth (dat werd alleen heel weinig uitgeschreven maar je kon dan in de AM of beginner). Helaas is dat nu niet meer zo.
De oude indeling was net zo slecht
De amateurs was de grote vergaarbak van iedereen. Sorry hoor, maar beg. am. open was echt niet beter imo
Anya schreef:Hoe dan ook: de huidige levels zouden geevalueerd worden...

)
Pienb schreef:pff... wat een gedoe allemaal.
of je nu 3, 5 of 10 levels hebt het is nooit goed. of ze zijn te klein of te groot of splitsing is niet goed....
je houd nooit iedereen tevreden.
Pienb schreef:persoonlijk vind ik 1 beginnersclass meer dan voldoende. dan 1 amateur class en 1 open class.
Pienb schreef:wat is er mis mee om onderin een classe te beginnen? dan heb je ze wel redelijk vol. en als je niet goed genoeg bent voor de beginners....tja dan zou je volgens mij gewoon nog helemaal niet moeten starten

Pienb schreef:daarbij vraag ik me af hoe erg het met de sport is als als we maar 16 starts hebben in L3 en nog minder in L2/L1........is dat niet genoeg teken?

Romkabouter schreef:Pienb schreef:persoonlijk vind ik 1 beginnersclass meer dan voldoende. dan 1 amateur class en 1 open class.
Dit vind jij ook alleen maar omdat je het zo gewend bent, maar ik ben het op zich met je eens.
)Romkabouter schreef:Ook alleen in het zuiden Pien. de laatste DRHA show hier was ook zeer slecht bezocht.
Citaat:En tuurlijk werkt beg, am. open, omdat iedereen daar aan gewend is.
Maar denk eens rationeel, het kan toch niet zo zijn dat er effectief voor de hobbist maar 2 levels zijn?
Als je met een jong paard komt, moet je meteen tegen de gevorderde ruiters. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
HumbleTalent schreef:300 starts op een kleine locatie noem ik niet slecht bezocht. Het was wel minder bezocht dan in het zuiden, maar met 40 starts in de Rookie en GAG is het nog altijd meer dan een WRAN show e.d...

HumbleTalent schreef:Volgens mij hebben we altijd nog de junior en senior klassen.. Die zijn ook dit jaar op het NK weer te vinden. Het is juist zonde dat die verdwenen zijn met het level systeem!
FindingJack schreef:Ik begrijp zowieso niet waarom de WRAN compleet andere indelingen heeft dan bv de AQHA, DRHA ed. Hou het zoals het altijd geweest is overal.
)Pienb schreef:ja daar hebben ze ook heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer shows en ruiters en combinaties!