heel veel sterkte met dit grote verlies, wat fijn dat ze zulke lieve mensen om zich heen heeft gehad!
WinSel
Geplaatst: 29-05-09 08:36
Jeetje, ik heb steeds het topic gevolgd. Vreselijk om dit te horen, Geen woorden voor.
Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal, Gecondoleerd.
Janine, je was een sterke vrouw, je hebt nu rust
spatter
Geplaatst: 29-05-09 08:38
.......
ik wens Jan, Bri, familie en vrienden heel veel sterkte bij het verlies van deze kanjer van een vrouw
Arnyek
Geplaatst: 29-05-09 08:39
Dag Janine... Wij zullen je niet vergeten. R., Jan & Bri en andere naasten, veel sterkte gewenst met dit enorme verlies. Wij wensen jullie veel kracht toe bij het verwerken van dit verlies.
Iedereen die haar heeft gekend heel veel sterkte de komende tijd
Janine rust zacht
Pluizebolpum
Geplaatst: 29-05-09 09:00
Ik weet wel zeker dat ik ook namens de eigenaar van Prair spreek, we hebben het er heel wat over gehad en zijn in gedachten bij jullie: Heel veel sterkte, kracht en liefde om dit verlies een beetje te kunnen verwerken voor jullie, Jan en Bri, en uiteraard voor iedereen die van Janine hebben mogen genieten...
jottum
Geplaatst: 29-05-09 09:20
Wat afschuwelijk.... Ik wens iedereen die Janine nu moet missen heel veel kracht toe.
Wat een vreselijk zware tijd is dit geweest en wat een vreselijk zware tijd zullen jullie als nabestaanden tegemoet gaan ... heel veel sterkte aan iedereen die haar lief heeft.
Wat een naar nieuws, ik ben er van onder de indruk. Gecondoleerd en héél veel sterkte. Ik hoop dat de nabestaanden ooit de kracht mogen vinden om zonder verdriet terug te denken aan alle mooie momenten samen.
MissPK
Geplaatst: 29-05-09 12:01
Brrr..kippenvel...heel veel sterkte voor bekenden, vrienden en familie...