[WN] Nieuwe Trail oefening!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

banish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 14:51

Ik heb gisteren de brug eroverheen gelegd en dan steeds iets groter uitgevouwen en wat dichterbij waar hij op de brug moet stappen. Dat ging wel leuk.
Geen aandacht eraan besteden zal misschien wel lukken, maar dan ben ik over een jaar nóg bezig, want meneer heeft het nu eenmaal in zijn hoofd (leer mij banish kennen)
En dat inbouwen jos... Ik weet niet of me dat lukt. Dan moet ik hem eerst vastbinden met 4 pootjes in de grond om die zeiltjes om hem heen te leggen hahahaha
Maar ik blijf gewoon doorgaan. 1 keer moet het toch gaan lukken met die zotte knol van me.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 15:36

Targettraining? Clickertraining?

banish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 10:11

target training doen we al met pionnetjes. Clown
Maar toch gaat hij ook daarmee niet over het zeiltje. Ik blijf het echt ewel proberen hoor. Ik geef niet zomaar op }> .
Het is volgens mij niet een kwestie van niet durven, maar meer van niet willen. En dat is veel moeilijker bij hem, want als hij ergens bang van is, lukt het me uiteindelijk wel om hem zover te krijgen met wat "braafjes" en aanmoedigen, gaat hij dan wel. Maar wat hij in zijn hoofd heeft gehaald wat ie écht niet wil doen, krijg ik er echt niet zomaar uit.
Ik moet weer een of ander raar compromis zien te vinden vrees ik.