[WN] Gezocht foto's nakomelingen Generals Golden Boy

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BCSBV

Re: Gezocht foto's nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 17:04

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb al gekeken en gezien dat hij weer beschikbaar is. Ik ga verder informeren en laat de info dan lezen via bokt.nl. Hij is werkelijk prachtig!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 07:59

En heel lief. Hij is echt 2 jaar lang mijn maatje geweest :+:

Marieke: ga je hem nog starten binnenkort? Ik zou hem eigenlijk wel weer eens willen zien namelijk :j

MissBullit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 08:26

Hallo,

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Er zitten mooie foto's bij en ook leuk te zien dan ook zijn nakomelingen het goed doen.

BCSBV, Goldenboy staat nu in Otterlo (bij Marlies Maathuis op stal) en is van Toon van Eck. Ik heb het geluk dat ik hem mag rijden samen. Als je meer informatie wilt over een dekking dat kun je het beste Toon even bellen, 06-51024887. Als je een dekking wilt dan zou ik er snel bij zijn want Toon heeft besloten dat de eerste 15 merries korting krijgen op de dekking en wel voor € 950,-.

De site is nog niet klaar maar het adres is http://www.vaneckquarterhorses.com. Je zult niet alleen Goldenboy hier op zien maar ook nog Toon zijn andere prachtige hengst My Technical Toolbar, hij wordt gereden door Marlies Maathuis.

Colin, morgen gaan wij starten in Oosterwolde. We zijn er nog niet helemaal klaar voor maar we gaan gewoon!. Altijd goed om wat ervaring (voor mij dan...hahaha) op te doen.

Groetjes Marieke

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 08:42

Oosterwolde, morgen?! Ik wist niet eens dat er een show was :)) Nou, als ik kan, dan kom ik misschien nog wel ff kijken! Moet misschien toch de wedstrijdagenda ff in de gaten houden, dan kan ik er rekening mee houden :P

Oh en heb je een mailadres? Dan kan ik je nog wat foto's toesturen, maar is nogal een gedoe om het allemaal te moeten uploaden :P

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 09:00

Oh en heb je enig idee hoelaat je morgen ongeveer moet? :D

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 11:31

Zie betreffend topic over de wedstrijd Xono, starttijden zijn nog niet bekend ;)

Ik ben er morgen ook, dus kan ik GGB ook weer eens irl zien 8-)

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 14:14

Dat is toch dan wel weer jammer dat ik er deze keer niet ben.
ZO vader zo zoon in de bak altijd leuk.

BCSBV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 08:14

Hoi Marieke, bedankt voor de info. Ik had al gekeken op de site bij SSA futurity hengsten en gelezen wat een dekking kost. Jouw info maakt het wel nog interessanter, haha. Ik ga heel gauw met de eigenaar een afspraak maken voordat ik te laat ben. En voor vandaag wens ik jullie heel veel succes, dat GGB maar weer mag laten zien waar hij voor staat. groetjes uit het zuiden

nikkihaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 11:05

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 21:25

Hallo! ook ik heb een nakomeling van GGB, ik zal een paar mooie foto's van Miss General Graceful pb'en.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 01:48

Ik zal ook even nieuwe foto's op zoeken (of maken). Ik heb een nrps kruising van Golden Boy.