Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
scoobydoe schreef:Ik zal nooit wedstrijden gaan starten.
Maar gewoon lekker lange teugels en gewoon wat western dingen.
Is balkjes lopen ook western weet dat namelijk niet precies
Sonja schreef:scoobydoe schreef:Ik zal nooit wedstrijden gaan starten.
Maar gewoon lekker lange teugels en gewoon wat western dingen.
Is balkjes lopen ook western weet dat namelijk niet precies
Met alle respect, maar wat kan jou het nou schelen of balkjes lopen 'western' is??? Als jij toch balkjes wil lopen met je Fries, Tinker, Dressuurpaard, ezel of van mijn part schapedoes, dan DOE je dat toch gewoon????![]()
Zet voor de grap toch eens je reet tegen dat hokje waar je blijkbaar in denkt te zitten en breek d'r uit. Je rijdt PAARD.
GENIET daar gewoon lekker van!
Pienb schreef:Ik zal jullie even verbazen.....
Ik zag vandaag in wanroij die haflinger, wrigley ofzo in de rookie, en ik moet eerlijk zeggen, op dat niveau draait hij erg goed mee! Zag er wel cool uit. Respect voor die haffie... (Uitzondering maar goed :-p )
Je hebt regelmatig geen idee (meer?) waar je 't over hebt.
Pienb schreef:Haha sonja en wie heeft bepaald dat jij weet waar je over praat als het om western gaat?
Maar goed. Laten we het een beetje leuk houden![]()
Qua plaatje: ik zie niet veel verschil dan tussen tinker en fries... Dus waarom wel veel mettinkers maar een fries zou dan niet kunnen?
Dan beide niet of beide wel in mijn ogen.
Maarja, schijnbaar heb ik geen idee (ben blij dat ik wel nog een quarter van ee fries/tinker/fjord![]()
( Humor, knipoog enz)

Pienb schreef:Sorry, ik wil hier niemand beledigen en ook geen paarden maar ik vind het beide om die redenen niet goed uitzien in de westernsport.
Maar goed, iedereen heeft een andere smaak
En cecile: zoals altijd: mee eens!
nielsd schreef:Ik zeg ook nergens dat een fries (of een tinker) bij mijn ideaalbeeld hoort (ookal heb ik zelf een tinker) maar imo kan je bij de WRAN iig t/m L3 heel leuk kunnen meekomen.
Daarna wordt het toch lastiger om goed het niveau bij te houden, ookal kunnen sommige koudbloeden dat wel
Om Sonja maar als voorbeeld te nemen die Nederlands Kampioen Western Riding is met haar fjord.
Of Marja Oost die met haar Haf Nederlands Kampioen Trail is.
Maar ik geef zelf ook de voorkeur aan een Q/P maar ik zou niet zeggen dat een koudbloed helemaal niks kan.
Pienb schreef:Nou:
- beide veel te veel onidentificeerbaar haar aan de benen
- beide een te groot hoofd voor un lijf j-)
- beide veel knieactie
Enige verschil: tinker hebben ook nog wit ipv alleen zwart toch?
Dus zver zat ik er niet naast![]()