Leuk om eens te hakketakken, maar gaandeweg blijkt haar blik niet alleen gekleurd, maar ook nog last van tunnelvisie te hebben.
Voorlopig vind ik de kijk van Worteltje als outsider een hele frisse, die door Anya netjes verwoord is als insider
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pienb schreef:jaja, om de discussies op de andere topics te stoppen, hier mag het!
promoot jouw ras en je mag zelfs een ander ras wel een beetje 'afkraken' als het maar een mening blijft ( ik vind.,... ipv dat is......)
en mensen die hier niet tegen kunnen/dit niet fijn vinden/ dit beledigend vinden enz enz wil ik verzoek dit topic vooral niet te lezen en ook niet te reageren![]()
dus kom maar op![]()
![]()
![]()
).
jammer dat je zo kort door de bocht kijkt naar de fok. er is meer dan alleen nederlandse fok he?
:

.
Dat was mijn eerste reactie in dit topic ook al en toch nog 2 pagina's vol
DubbelDun schreef:Ik denk dat PienB uit een nogal gekleurd beginpunt deze discussie gestart is
Leuk om eens te hakketakken, maar gaandeweg blijkt haar blik niet alleen gekleurd, maar ook nog last van tunnelvisie te hebben.
Voorlopig vind ik de kijk van Worteltje als outsider een hele frisse, die door Anya netjes verwoord is als insider

dus tja...
maar goed dat zal er dan wel aanliggen dat ik blond ben.
Romkabouter schreef:Het westernrijden is er al iets langer dan de Quarter hoor