Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
westernjo schreef:Haha, dacht eerst dat je een geintje maakte met 'hollands next top horse', vond em wel goed gevonden![]()
Maaruh, ik heb op je gestemd! Ben benieuwd of je naar de kwart finales gaat!
westernjo schreef:Ik las dat je ook bitloos rijdt en natuurlijk bekapt. Rijden doe ik nog niet met mijn appy, maar natuurlijk bekappen wel en bitloos zit ook in de planning. Leuk dat dat zo in opkomst is, lees er steeds vaker iets over hier. Leuk paardje trouwens!
westernjo schreef:@ redpassion lief dat gespikkelde neusje!
diphranil schreef:Overigens is de mijne ook behoorlijk cool in zijn koppie, behalve groot vrachtverkeer en tractoren, daar moet hij echt niks van hebben.
diphranil schreef:Hij is ook behoorlijk eenkennig, maar als je zijn vertrouwen hebt dan wil hij echt heel graag voor/met je werken en loopt hij overal als een hondje achter je aan. Maar van onbekenden of mensen die in zijn ogen te druk/rumoerig zijn in doen en laten moet hij niks hebben.
westernjo schreef:Nee, ik doe geen cutting met hem. Alleen zo nu en dan teampenning en dan alleen hobbymatig@ mayflower wat gaaf dat ie kan koeiendrijven! Doe je ook echt cutting met hem/haar? Wist niet dat appy's ook cowsense konden hebben.