Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JJocosas schreef:O ja wat ik not done vind ....is kleding dat veel te klein is.
Bij een maatje meer is alleen een slinky niet al te.... charmant vind ik ook al is het mode.
Met een shiletje paasend erover heen ziet het er al vele malen beter uit .
Ook dat is goed te koop overal.
In mijn profiel staan een foto van mij met een slinky aan en ik ben ook geen maatje 38
Vind wel dat je erg moet opletten wat voor slinky je koopt en dat hij beter iets te ruim is dan te klein.. Biskwie schreef:Als alles op z'n plek zit, dus zonder rollende rolletjes, moet het prima kunnen!! Maar hetzelfde geld voor dames met een mager maatje, maar met een goedbedeelde voorgevel... die zouden ook moeten zorgen dat 'het' goed vast zit, anders is het ook geen gezicht...
Hetzelfde geldt trouwens voor mannen met bierbuiken die zich in te strakke overhemden proppen...
Biskwie schreef:Als alles op z'n plek zit, dus zonder rollende rolletjes, moet het prima kunnen!! Maar hetzelfde geld voor dames met een mager maatje, maar met een goedbedeelde voorgevel... die zouden ook moeten zorgen dat 'het' goed vast zit, anders is het ook geen gezicht...
Hetzelfde geldt trouwens voor mannen met bierbuiken die zich in te strakke overhemden proppen...

Vickelientje schreef:En wie gaat mij dan een lesje make-uppen voor mezelf geven?Ik kan dat nl écht niet
(Tenzij je mascara en lip-gloss door elkaar haalt
)