mmm...weet niet waar deze discussie op uit moet gaan lopen....
maar het wordt er niet leuker op....Even wat anders... ik zal heel eerlijk zijn, en dan even in dit geval tegenover qhman... het is absoluut niet verkeerd bedoeld, maar ik weet eerlijk gezegd toch wel graag met wie ik o.a. ''schrijf'' , dus ik begrijp wel waarom sommigen ernaar vragen...
en ik dus ook...
Dat je anoniem wilt blijven, zal ik moeten respecteren, maar begrijpen doe ik het niet helemaal...sorry...Tevens ''weerhoudt'' het me ervan, om op bepaalde topic's mijn mening neer te zetten... dat ligt bij mezelf, dat weet ik... het zij zo...
Met vriendelijke groetjes & nogmaals hoop ik, dat je je misschien toch eens voor wilt stellen?!
) maar ik vond het er toch zeker niet slecht uit zien! al loopt ie niet zoals bij henk of vroeger bij mikel maar dat ken je niet verwachten vind ik. dat wou ik ff kwijt. groetjes.
(trainen).
heb ik inmiddels begrepen.
Of je nu tien paarden hebt of 1 maakt je niet beter, inteligenter of geeft je een "hoger" aanzien.
Lijden ze schade door hun opmerkingen en uitlatingen die ze hier neerzetten???? Volgens mij niet.....
, waarmee hij best heel wat mensen op de achterste benen kan krijgen......maar ook interessante discussies!!!
Leg dat eens uit qhman.