Dat is het vervelende hier. Als je iets vraagt, krijg je als antwoord dat je de zoekfunctie maar moet gebruiken. Gebruik je die en informeert er verder op door, is het ook weer niet goed.....
misschien moeten topic's na een bepaalde tijd geen gebruik meer te hebben, gewoon automatisch gesloten worden. ik bedoel, als er meer dan een jaar niet gereageerd is...
maar ja, dan heb je weer de uitzonderingen op de regel.. ach, ik weet t niet. ben geen mod
Maar je kan RFD-TV gewoon ontvangen in Nederland.Ben gisteren lid geworden en kijk nu live en on demand. En dat omdat iemand dit topic omhoog heeft gehaald.
hihaa
Geplaatst: 25-07-12 21:45
Lid geworden en nu kijk je via internet alle programma's? Dus ook clinton anderson ed? (is dat er nog wekelijks op? Net als high school rodeo op vrijdag?) -maak me blij please-
ooh kijken via internet.. maar t is veel mooier als het in HD op de 102 cm is
hihaa
Geplaatst: 25-07-12 21:51
-doet een vreugdendansje- ga na mijn vakantie gelijk eens kijken hoe dat zit, wat dat kost en aanmelden. Leuk leuk!!!! Kun je de laptop niet aansluiten op de tv? (nog nooit een gebruiksaanwijzing gelezen hier... ) maar dan nog, via internet is een heeeeel mooi begin toch?