[WN] Manen gekortwiekt, nu staan ze naar voren...?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anick

Re: Manen gekortwiekt, nu staan ze naar voren...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 20:52

oh wacht, zover had ik nog niet gedacht, Haha. Dus knippen als de staartjes erin zitten...

Livito

Re: Manen gekortwiekt, nu staan ze naar voren...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 23:00

ik raad het je echt af om te knippen met staartjes in
ABSOLUUT NIET DOEN!
heb het zelf ook een keer gedaan ,
het gaat echt helemaal fout ,
de manen gaan nog erger naar voren staan , en je krijgt ze heel moeilijk gelijk!
het is uiteindelijk bij mijn paard wel goedgekomen ,
maar oo wat heb ik er spijt van gehad!
ik zou het echt niet doen!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 23:55

XoNo schreef:
Ikzelf doe altijd de gel (of haarlak) pas in de manen als de sleazy er weer af gaat. Als je de haarlak ervoor opdoet en de sleazy trekt de manen in de war, dan blijft het zo staan :\

Dat valt hier reuze mee hoor XoNo :j

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:11

jeslivo, als je de manen niet knipt na het maken van de staartjes, dan krijg je de manen nooit mooi recht. Als je een lang showseizoen in gaat moet je aan het begin van de seizoen ook na het staartjesmaken de manen niet te kort knippen. Elke keer dat je staartjes maakt, moet je het wel weer mooi recht af kunnen knippen en dan moet je aan het eind natuurlijk nog wel wat over hebben :D

Ik zie je dat Engels rijdt, we hebben het kennelijk over 2 totaal verschillende dingen :D

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:01

hetzelfde doen als wat de kapper bij mijn krullen doet als ze te kort zijn om te hangen; uitdunnen!

JJocosas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:40

hoi arnick ,ik heb precies het zelfde gahad met mijn jonge paint maar nu het weer iets meer is aan gegroeid 2 cm ongeveer hangt het wel beter nu.
Ik heb er 4 maal staartjes in nat haar gemaakt net als voor de show en ze 3/4 dagen laten zitten.Nu hoeft dat niet meer en hangt het wel goed,dan maar iets langer denk ik nu maar.
hahahaha lachen he wat je dan bezig kan zijn met zo iets.Wat een gedoe eigenlijk toch om je beest zo mooi mogelijk te laten zien.sucses ermee heb geduld het groeit wel misschien helpt het bij jou ook. +:)+