[WN] even lachen...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_Silver

Re: even lachen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:04

Dat iedereen hier er zo lang over doet! Tong uitsteken Een slechte fotoshopper heeft de voor- en de achterbenen simpelweg van plaats verwisseld.. En het paard is slecht uitgeknipt waardoor de hoeven een idiote vorm hebben gekregen. Tong uitsteken

Arra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:13

Lenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:16

Dat paard heeft ze mooi op een rijtje !!!!! Clown
Geen gezicht ....!

Rhaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 12:27

Volgens mij moet dat dit paard zijn:

Afbeelding

Ziet er in het echt toch beter uit...

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 15:55

Lara_Silver schreef:
Dat iedereen hier er zo lang over doet! Tong uitsteken Een slechte fotoshopper heeft de voor- en de achterbenen simpelweg van plaats verwisseld.. En het paard is slecht uitgeknipt waardoor de hoeven een idiote vorm hebben gekregen. Tong uitsteken

Sinds wanneer hebben achterbenen ook een spronggewricht dan? Het is gewoon heel slecht gephotoshopt ( raar woord Knipoog ) en slecht uitgeknipt. Het lijkt wel of ze het paard een beetje hebben dubbelgevouwen waardoor de voor en achterbenen nu op 1 lijn staan.
Niet bepaald reclame voor het paard!

Blunneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 14:17

ElCid schreef:
Sinds wanneer hebben achterbenen ook een spronggewricht dan? Het is gewoon heel slecht gephotoshopt ( raar woord Knipoog ) en slecht uitgeknipt. Het lijkt wel of ze het paard een beetje hebben dubbelgevouwen waardoor de voor en achterbenen nu op 1 lijn staan.

Helemaal mee eens. Degene die dit heeft gefabriceerd zou eerst een verplichte photoshop-cursus hadden moeten doen....
Echter, ik vind die geweldig brede halterpaarden wel helemaal het einde.
Prachtig vind ik het.... kan er niks aan doen....
Kids Classic Style is lang 1 van m'n favo's geweest!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:34

Bloos! ROFL Huilen van het lachen

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:03

ElCid schreef:
Lara_Silver schreef:

Achterbenen een spronggewricht? Nou ehm.. sinds altijd al? Ik denk dat je de voorbenen bedoelt. Lachen En idd geen reclame voor het paard, maar dit hele paardenras is al een kwestie van smaak.

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:18

Type foutje: ik bedoelde natuurlijk voorbenen Bloos .
Het paardenras ( quarter/ paint) is volgens mij niks mis mee, maar wat mij betreft wel met de overdreven gefokte, getrainde en gevoerde halter modellen.
Geef mij maar een Performance Q/P/A, mooie, goed gebouwde en in verhouding zijn de paarden, over het algemeen.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:31

ElCid schreef:
Type foutje: ik bedoelde natuurlijk voorbenen Bloos .
Het paardenras ( quarter/ paint) is volgens mij niks mis mee, maar wat mij betreft wel met de overdreven gefokte, getrainde en gevoerde halter modellen.
Geef mij maar een Performance Q/P/A, mooie, goed gebouwde en in verhouding zijn de paarden, over het algemeen.

Voor mij hetzelfde, gewone quarters vind ik super; zo klein, krachtig en wendbaar. Maar de halterpaarden lijken wel van een andere planeet! Het doet me soms echt pijn als ik zo extreme gevallen zie, deze valt qua bespiering dan nog wel mee.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:32

hoezo mislukte knol

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:39

Deze valt inderdaad wel mee, maar wat me vaak ook opvalt is dat deze paarden heel steil gekoot zijn, met hele dunne beentjes op ienie mini hoefjes waar dan wel zijn buiten proportioneel lijf mee gedragen moet worden. Triest geval van "plaatjes fokken" , wat je bijv. ook nog wel eens tegenkomt binnen de Show Arabieren, al zijn die dan weer vaak vrij iel.
Geef mij maar een gewoon "werk" paard, die zijn eigenlijk altijd mooi.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:30

Ik heb dat topic gelezen over die zware halterpaarden en schrok me helemaal suf, dacht echt dat ze allemaal gefotoshopped waren.. Maar dat is dus niet zo..

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 13:35

Haha! dacht dat ik slecht kon fotoshoppen Clown

Lyvre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 17:28

De meeste foto's zijn vreselijk! Koe Het lijken wel bulzoders, kan me ook echt niet voorstellen
dat die een goede conditie kunnen hebben, dat is ook zo met echte bodybulders, ze zijn sterk
voor heel even, maar laat ze geen km rennen. Vork Dus gezond kan dit ook niet zijn.

x

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 10:28

de amerikaanse halters vind ik niet mooi, maar smaken verschillen. zo heb ik ook al een keer een 6 jarig jongetje gezien met spieren.. niet gezond gewoon. die deed aan bodybuilden. deze paarden zie je in nederland niet omdat de ned. jury's ze dan niet positief beoordelen en mensen in nederland eerder een allroud paard hebben dan voor ieder onderdeel een apart paard. maar de economie in de usa ligt op zijn gat, dus de paarden daar kosten bijna niets meer. en ruimte hebben de meeste mensen daar wel. (behalve de stedelingen)

ik denk, als ik deze foto zie, ik maar niet aan fotoshoppen begin. kan nooit goed komen met breeze dan Tong uitsteken

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 13:37

Als dit toch echt voor de reclame is gemaakt, dan vraag ik me af wat voor een reclame ze willen maken?

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:14

Het trekt wel de aandacht, dus als het dat het doel was is het wel gelukt..