[WN] wran wedstrijd manege kalverhoek 2 maart!!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 15:56

Dat poepie wordt een heeeeel klein benauwd fluisterwindje denk ik Haha! Zit nu al te bibberen.... Ik ben ook zo'n vreselijke poeder wat dat betreft....
En dat terwijl ik alleen maar wil dat ze braaf is en d'r best voor me doet. Het resultaat vind ik minder belangrijk, als ze maar voor me wil werken daar, daar gaat het me om (wordt erg heet en narrig van veel andere paarden om haar heen)
Jij en Cherry komen ons toch wel supporteren????

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 17:55

Dus ik zie jullie allemaal zondag waarschijnlijk als jullie er nog met de open reining zijn?

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 18:55

Sonja schreef:
Ik heb een mailtje gestuurd aan Leila777 maar ook nog niet ontvangen. Misschien kun je haar mailen? Kan gewoon vanuit haar profiel.

Ik had haar gister aan de telefoon, en haar comp was gecrasht dus ze kon de mailtjes niet lezen (en ook niks terugsturen dus).

(jaja, ik doe ook mee Clown pleasure en horsemanship beginners Haha! )

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 22:38

Chantalleke: Open reining is mijn favoriete onderdeel, dus ik hoop er dan in ieder geval nog te zijn!!!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 19:03

gera schreef:
Chantalleke: Open reining is mijn favoriete onderdeel, dus ik hoop er dan in ieder geval nog te zijn!!!

Moet je wel ff in de inrijbak komen. Ik rij daar rond met een red roan. Kan ik eindelijk wat mensjes meeten

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 19:12

Leuk! Ik denk dat ik 2 maart wel kom en vlak voordat de wedstrijd plaatsvindt, horen we vast wel wie allemaal mee doen en dan kunnen we mooi een 'meetinkje' houden

chic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 21:29

ga ook voor het eerst meedoen met mijn paardje errrug spannend maar wel leuk

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 14:24

doe nog niet mee, maar kom wel kijken.

banish

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 14:44

Sandra.k"]
[quote="Sonja schreef:
Ik heb een mailtje gestuurd aan Leila777 maar ook nog niet ontvangen. Misschien kun je haar mailen? Kan gewoon vanuit haar profiel.

Ik had haar gister aan de telefoon, en haar comp was gecrasht dus ze kon de mailtjes niet lezen (en ook niks terugsturen dus).

(jaja, ik doe ook mee Clown pleasure en horsemanship beginners Haha! )
[/quote]

Maar kan ze dat nu weer wel dan?
Anders is het daar stras niet meer voor de 23ste binnen en moet ik méér betalen... Huilen
(hollands he?!)

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 18:21

Wie komen er nou dan eigenlijk allemaal kijken?

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 20:05

Misschien dat ik nog even kom kijken. Zal wel moeten om Magic nog even te doen Haha!
(Doe dus niet mee, maar dat lijkt me wel logisch)

Magic staat tegenover de inrijbak, voor de liefhebbers. Knipoog
En ze is daar nog maar kort te bewonderen, we gaan half maart daar weg...

qhman

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 16:57

ja wij doen ook mee. er wordt door ons gestart met twee paarden
1 in de beginners en 1 in de open. ander keus is er niet

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 16:43

Zal wel onnodig zijn,maar toch

Heb een nummer voor degene die zich willen inschrijven en nog geen formulier hebben.(kan je je telefonisch inschrijven)
mail me ff als je het wil hebben.

See you Sunday Cool

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 19:24

Ik had willen komen, maar mijn vervoer laat het afweten Verdrietig wegens kinderverjaardag Haha!
Gaat er nog iemand uit mijn buurt die kant op Verward Anders ga ik mijn achtertuin maar weer onveilig maken (yippee het kan weer Haha! )

rhynstoner

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 19:34

ik ga zelf niet starten (15 december was ik er wel) maar mn merrie is hoogdrachtig en heeft een blessure dus maar niet doen he, maar mn beste vriendin gaat wel starten in de beginners reining, en als vriend ga ik haar natuurlijk groomen in dr eerste reining wedstrijd, let maar op nrpsje en lopen dat ie kan! Cool beter als mijn merrie paintje, maar ja echt cool dat ze nu gaat starten, go naom! Pling

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 19:37

Ik ga wel, Sugarmiss! Weet alleen nog niet hoe laat en ik ben erg slecht in concrete afspraken maken, dus ik weet niet of je afhankelijk wilt zijn van mij...
Ik wil in ieder geval open reining meemaken en eigenlijk beginners reining ook wel. Ik kijk wel eventjes wat de planning wordt, maar ik heb er in ieder geval wel ontzettend veel zin in. Fototoestel weer op scherp!!!

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:47

hoi,

Sugarmiss; ik zat er nog wel aan te denken... om nog even te gaan kijken, maar ook om eens wat mensen te 'meeten' daar Haha!
En om Sonja misschien ff moed in te spreken, is wel nodig geloof ik Knipoog

maar ik twijfelde nog, omdat ik zaterdagavond een feestje heb en waarschijnlijk laat thuis ben....
en zou dan vroeg opmoeten, om naar Kalverhoek te gaan... Dromen

Maar misschien wat later gaan anders?
Zou je mee kunnen rijden, als je wilt

ik hoor het wel,

groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 08:50

Colinda schreef:
....En om Sonja misschien ff moed in te spreken, is wel nodig geloof ik Knipoog ...............

O man hou op schei uit, ik slaap er nu al niet meer van. M'n pony HAAT me inmiddels, die vindt er al geen ruk meer aan. Die is dol op het snelle werk, maar heeft ernstig de schurft aan pleasureoefeningen, en die moet ik nu elke dag doen.... Misselijk Heb zondag om het nog enigszins interessant te maken voor d'r buiten geoefend, maar 's avonds kan dat natuurlijk niet.... Gisteren kreeg ik bij elke keer aangalopperen een stevige bok om m'n oren en heeft ze geprobeerd om'm'n knie te pletten tegen het hek Huilen En Frenk is heeeeeeel streng tegen me, als we aan het oefenen zijn moet ik net doen of het al een wedstrijd is, dus moet ik het met een grijns op m'n smoel over me heen laten komen en dat kan ik niehiiiiieeeeeeeet Maar ik heb me telefonisch ingeschreven bij Leila dus ik kan niet meer terug..... Knipoog

DunnitsMystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 13:50

Sonja schreef:
moet ik het met een grijns op m'n smoel over me heen laten komen en dat kan ik niehiiiiieeeeeeeet 8)

Dus dat was je aan het doen gisteren Tong uitsteken Dacht al .. sonja en lachen Clown

Ach het gaat straks allemaal wel goed.. En als het niet goed gaat who cares.. Lachen Zolang jij en Mileena maar een leuke dag hebben.. En alles wat extra is is mooi meegenomen. Gewoon lekker voor jezelf rijden en niet voor een ander.. Tenminste dat is wat ik te horen kreeg van F en L Lachen
Het wordt gewoon een leuke dag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 13:54

O maar dat staat vast, er komen een hoop mensen die ik veeeeeel te lang niet gezien heb, dus gezellig wordt het zowiezo! Ik ben alleen bang dat ik nu te fanatiek oefen op het horsemanshipgedoe, zodat Mileen het zondag helemaal niet leuk meer vindt. Je weet wat haar oortjes naar voren laat gaan: de circels en rollbacks..... het pleasuregedoe bepaald niet..
Ach, ik rij de rest van de week gewoon lekker zoals altijd,en ik besteed max 10 minuten aan de wedstrijdoefeningetjes. Zoals je al zegt, het gaat om de leuke dag. Beroemd worden we toch niet in 1 dag Haha! (of wel... *LOL* )

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 13:55

Misschien berucht... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 13:57

Heb ik zondag niet voor nodig *LOL*
Hahaha maar het zal wel meevallen. Het hartje (bij insiders wel bekend) is gelukkig bijna van d'r kont af, dus ik ben in ieder geval dat vrouwtje met die mooie fjord, ipv dat vrouwtje met die fjord met dat hart op z'n reet...... *LOL* *LOL* *LOL*

DunnitsMystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 13:57

Huh.. Sonja is toch al berucht? Lachen

Hmm ja het kan dat je teveel oefent.. Ik denk dat jij daar beter zicht op heb als ik .. maar als dat zo is is dat weer een wijze les voor de volgende keer.. Er zullen heus wel dingen gebeuren die niet ingeplanned staan maar dan weet je dat weer voor de volgende keer. toch?
Belangrijkste is dat je gewoon lol heb

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 09:23

hai chantal ik kom je ook aanmoedigen hoor en de andere ook natuurlijk ik ben er als mental chaots

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 18:17

calemity_jane schreef:
hai chantal ik kom je ook aanmoedigen hoor en de andere ook natuurlijk ik ben er als mental chaots

Doe je niet mee met je BAFlinger??

Geintje maar ik zie je Zondag wel!