mariadehaas schreef:Ja, dat bedoel ik. Ze houden er toch rekening mee dat niet iedereen even kant-en-klaar instroomt in het wedstrijdgebeuren.
Erg leuk als je je paard al 9 jaar kent en thuis dus rijd zonder cap
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mariadehaas schreef:Ja, dat bedoel ik. Ze houden er toch rekening mee dat niet iedereen even kant-en-klaar instroomt in het wedstrijdgebeuren.
mariadehaas schreef:Ik vind persoonlijk bij de beginners, L5 en L4 het best een verstandige maatregel.Een ander kan ook de controle kwijt raken en jouw anders zo coole paard overstuur maken.Bij de L3 vind ik het een beetje raar worden. Dat zijn gevorderde ruiters, die zouden m.i. moeten kunnen kiezen wat ze doen, net als L2 en L1 ruiters.
)
.mariadehaas schreef:Maar dit is wel een erg uitgekauwd onderwerp. Laten we er over ophouden...
als uitgekauwd onmderwerp mariadehaas schreef:Sorry, ik snap je even niet, wat bedoel je met "dan kom je met zoiets" Die cap of dat losrijden? We kwamen van het een op het ander..
(wat inderdaad een "uitgekauwd onderwerp" is)
)
Regina heeft toegezegd dat we volgende week in Saasveld tot 08.15uur in de rijhal mogen om te verkennen.
( Daarna gaat hij dicht tot de wedstrijd begint om 09.00 uur.) Daar ben ik helemaal blij mee. Go Regina!! Wie volgt? Groeten, Maria
Rob_H schreef:Dit is niet bedoeld om de DSBA/NSBA te promoten zoals wel wordt beweerd,maar in onze regelgeving ligt het *verkennen* van de bak vast gelegd.
Dus zorg gewoon dat je DSBA start dan komt alles goed
Vorige week op het Appaloosa - NK mocht het ook. (en dit is dus wél om de Appaloosaclub te promoten
) Rob_H schreef:Dus zorg gewoon dat je DSBA start dan komt alles goed
dapperdier schreef:Rob_H schreef:Dus zorg gewoon dat je DSBA start dan komt alles goed
Als dat inhoudt dat ik verplicht een Amerikaan moet kopen.. nee dank je.. ik blijf mijn Ier rijden. Zodra de DSBA ook open is voor andere rassen kun je op me rekenen
mariadehaas schreef:.... desnoods verplicht alleen stappen,zodat je het met een grotegroep kan doen....